מבזקים

הותר לפרסום: עד המדינה נגד גל הירש הוא עבריין סדרתי

2D0DCD3A-8046-4F2F-B869-258A7F12E288

עורך הדין גור פינקלשטיין, עבריין מרמה ואלימות סדרתי, שהורשע בעבר בניסיון שידול לרצח במסגרתו שילם לרוצח שכיר כדי שיחסל עד תביעה נגדו – הוא עד המדינה שגייסה הפרקליטות כנגד גל הירש.

הורשע פינקלשטיין בשנת 2014 גם בקשירת קשר לביצוע פשע, חבלה בכוונה מחמירה, ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה ושיבוש מהלכי משפט. אחד המקרים החמורים שיוחסו לפינקלשטיין ארע בתאריך 21.11.10, אז פוצצו מתנקשים ששכר מטען חבלה תחת מכוניתו של בן זוגה של גרושתו. בשל הפיצוץ, נפצע הקורבן באופן קשה, נותח ואושפז בבית החולים. למרבה הזוועה, גם בתו הפעוטה של הקורבן נפצעה בפיצוץ, אך סבלה בעיקר מפגיעות הלם. במסגרת עסקת עד מדינה שרקמו עורך דינו של העבריין גור פינקלשטיין, אבי חימי (כיום ראש לשכת עורכי הדין), עם שי ניצן וליאת בן ארי – בתמורה לעדות שמסר כנגד גל הירש (עדות שמהימנותה מוטלת בספק), זכה גור פינקלשטיין להקלה בעונש בנוגע לכמה מהעבירות החמורות שביצע, ובמקביל להחמרה קלה בעבירות הקלות יותר שביצע.

בית המשפט קבע כי "זהו אדם חסר עכבות שלא שקט על שמריו בזמן מעצר, הוא הביא על עצמו את התוצאה הקשה והיה הרוח החיה מאחורי העבירות שבוצעו כלפי דניאל כהן", "הוא לא היסס לסבך בתככיו גם את אביו המבוגר, שעליו נגזרו 21 חודשי מאסר. הנאשם הביא על עצמו את התוצאה הקשה ביודעין ואין לו להלין אלא על עצמו", "מצטיירת תמונה מעוררת פלצות. הנאשם, עו"ד מצליח ואדם נורמטיבי לכאורה, החליט לפתור את הסכסוך המשפטי בינו לבין גרושתו באמצעים אלימים תוך שהוא מערב בפרשה אנשים נוספים שפעלו בשליחותו. מעשיו הגיעו לשיא בפיצוץ מטען נפץ שהונח מתחת לרכבו של כהן וגרם לפציעתו הקשה ולפגיעת הלם בבתו הפעוטה. התוצאה הקשה לא עוררה בו רגש חרטה או צער".

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן