מבזקים

רק בישראל: לעבריין דרעי מותר להיות ח״כ ושר אבל לאיבגי אסור לעלות על במה

56E5147F-2C5A-4BD1-9A46-F68BCB0B98E5

שמונה חודשים חלפו מיום שיחרורו של משה איבגי מהכלא אלא שהחזרה לחיים הציבוריים נמנעת ממנו הגם שסיים לרצות את עונשו. במציאות הישראלית לדרעי שישב בכלא על שחיתות והורשע שוב בעבירות מס מותר לשוב ולהיות שר ולהיבחר לכנסת, אבל לאמן שהדבקהבו הכתם אין מחילה.

איבגי שהורשע בעבירות מין, היה אמור להופיע התאטרון תמונע כאורח של להקת הרוק השפן הלבן שמבצעת קאברים, ולהקריא טקסטים על הבמה. בעקבות כתבה בעיתון בוטלה הופעתו.

מנכ״ל תמונע אמר: ״קיבלתי החלטה שאני מודה שאני עדיין די חצוי לגביה, כי אני חושב שמצד אחד מי שנענש וריצה את עונשו, לא יכול להיות שלאורך הרבה שנים עדיין ימשיך להיות מוקצה. ומצד שני, הוא מעולם לא הודה ולא התנצל. אני לא שלם במאה אחוז עם ההחלטה, אבל מאחר שיש איזה קונצנזוס, בטח בין נשים שנפגעו ובין היוצרים והיוצרות, שכמעט כולם אמרו לי שזה בלתי אפשרי, קבלתי את ההחלטה וכתבתי למאיה רקח, הסולנית את המשפט הבא: 'הנהלת התיאטרון החליטה לבטל את המופע עם משה איבגי. כלומר, בינתיים המופע אמור להתקיים, רק בלעדיו, אבל לך אני אומר שאם נסתכל על מכירת הכרטיסים, בינתיים נרכשו רק בודדים, ומכאן שהמופע בכלל בסכנת ביטול בשל היעדר קהל'".

סולנית להקת שפן לבן, מאיה רקח, סולנית הלהקה, שיזמה את אירוחו של איבגי, הגיבה על החלטת הסילוק: ״הוא בן אדם מדהים. אני לא מסכימה עם שום דבר שעליו הוא הורשע. אני אומרת די! הוא חוזר לחברה״.
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן