מבזקים

בן גביר? הצחקתם את עברייני המגזר: עוד 4 רציחות תוך שעות ספורות

IMG_8797

המשטרה לא מצאה עדיין דרך לא לעצור את מסע הרציחות במגזר ובעיקר לא את הדרך ללכוד את הרוצחים. בטירה שבשום נרצח הבוקר צעיר ערבי

בנצרת נורה למוות תושב העיר עבד אלקאדר עואיסי (22). הוא פונה במצב אנוש לבית החולים האנגלי בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות הרצח, טרם נעצרו חשודים.

הקורבן הוא אחיינו של סגן ראש העיר נצרת מוחמד עואיסי, שבנו רואיד (25) נרצח לפני שלושה חודשים.

ביישוב עארה נורה למוות יוסף אבו הלאל (54). בשעה 20:13 התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון דיווח על הירי. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים הלל יפה בחדרה תוך כדי פעולות החייאה, אולם גם במקרה זה נאלצו הרופאים לקבוע מוות. חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי לעבר הקורבן נורו יותר מ-27 קליעים.

בשפרעם נרצח אמיר וני (39), בעל אטליז שהתגורר בעיר. הקורבן, שנורה בכל חלקי גופו, פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה תוך כדי מאמצי החייאה, אך הרופאים בחדר המיון נאלצו לקבוע את מותו. במשטרה ציינו כי הרקע לירי הוא סכסוך בין עבריינים ושהחלו סריקות לאיתור חשודים במעשה. עוד התברר כי וני שרד בעבר כמה ניסיונות חיסול.

חבר הכנסת מנסור עבאס: ארבעה נרצחים היום, 120 מתחילת השנה מאות רבות של פצועים, אלפי משפחות הרוסות, וחברה שלמה הופקרה לארגוני הפשע. אף החלטה או צעד משמעותי לא ננקט מאז כינון הממשלה.

‏תודה רבה ממשלת ישראל, כל הכבוד נתניהו, המינוי המוצלח של בן גביר כשר לביטחון לאומי החזיר סדר והביא משילות וביטחון עצמי לארגוני הפשע!!

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן