מבזקים

נתניהו איבד עניין באינטרס הלאומי דאגתו היחידה היא – השרדות אישית ושיפוץ הבריכה ע״ח המדינה

פברואר 2024, שוק הכרמל, תל אביב. קילו ענבים נמכר ב-50 שקלים. נתניהו הורס את כלכלת ישראל וזו רק ההתחלה. ככה זה כשמנהיג עובר תהליך של מטמורפוזה ובטוח שהוא חייב להפוך לדיקטטור אנוכי, שתלטן, חסר מעצורים שהדבר היחיד שמעניין אותו הוא הישרדותו האישית.

בכירי ההייטק הישראלי, שהוא מאגן ההכנסות הכי חשוב, גדול ועוצמתי של ישראל בקריסה מאז תחילת כהונת ממשלת נתניהו בן גביר ולאחר הורדת דירוג האשראי הם פרסמו הודעה המביעה חששות גדולים מהצפוי בעתיד.

*מודי׳ס מאשימה את התנהלות נתניהו והורידה את דירוג האשראי של ישראל, על רקע המלחמה והמצב הפוליטי*

תגובת מטה ההיי-טק על הורדת דירוג האשראי של מדינת ישראל:

"הורדת הדירוג היא הבעת אי אמון מוחלטת במקבלי ההחלטות שמובילים את ישראל, ומה שהוביל אליו הוא תקציב מופקר, אי עידוד הצמיחה וחוסר היכולת של הממשלה להוביל להחלטות שיצעידו את ישראל קדימה. אנו קוראים לממשלה ולכל החברים בה לקבוע תאריך מוסכם לבחירות".

המשמעות המעשית עבור הישראלים לכך שלראשונה בתולדות המדינה ירד דירוג האשראי שלה וחמורה מאוד. הדירוג השלילי החדש משקף עמדה רשמית בעולם שם מעריכים שכל עוד נתניהו בשלטון המצב עוד יחמיר  מבחינה מעשית מדובר בפגיעה חמורה ברווחת הכלל, בעליית מיסים, בצמצום שירותים לאזרח ופגיעה קשה בפנסיות ובחסכונות הציבור. ההודעה של נתניהו שהכל בסדר היא שיקרית ומסוכנת ומשקפת בעיקר את עיוורונו המוחלט למצב החדש  ישראל בהדרדרות חסרת מעצורים.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן