מבזקים

20,000,000 נדבקו בעולם – ישראל ראשונה בנשאים לאלף תושבים

גמזו הוא כישלון מהדהד. פקיד צייתן של פוליטיקאי אינטרסנט אכזר השולט בישראל ומצעיד אותה לתהום הבריאותית והכלכלית. זה המצב נכון לקיץ 2020.

 

מספר הנגועים בנגיף חצה את 20 מיליון בני האדם. הזינוק בנדבקים עצום. בשלושת השבועות האחרונים התווספו 5 מיליון מאומתים חדשים. שני שלישים מכמות המאומתים החדשים הם מארה״ב, ברזיל והודו.
ישראל תחת נתניהו עלתה למקום הראשון בעולם מבחינת מספר הנדבקים החדשים לאלף תושבים.

.
עיקר התחלואה בקרב החרדים והערבים. בגלל פוליטיקה קטנה נתניהו לא עושה דבר כדי לבלום את המגיפה ולהיפך, מאפשר ייבוא כ-18 אלף חרדים חדשים מחו״ל.

.

בנושא זה מוגשת עתירה לבג״צ למנוע את המהלך.

ולעומת זאת, הנשיא טראמפ בוחן דרכים למנוע כניסה לארצות הברית אפילו של אזרחים אמריקניים אם קיים אפילו חשד שהם נשאי הנגיף או הסתובבו בקרבתם.

הכישלון הישראלי הוא מהדהד והוא כל כולו רובץ לפתחו של הפרוייקטור הכושל גמזו שאינו אלא פקיד הפועל לטובת נתניהו יותר מאשר לטובת אזרחי ישראל. באוסטרליה למשל, שם ננקטים צעדי מניעה של ממש במדינת ויקטוריה התוצאות מרשימות ומספר הנדבקים החדשים בירידה דרסטית. בישראל אין שינוי בכמות הנדבקים במקביל לעלייה היומית המספר המתים ובגידול המשמעותי במספר החולים הקשים והמונשמים.

.

נתניהו איננו עוסק באמת הניהול הקורונה אלא במלחמות הישרדות אישיות. עד מתי? מבחינתו – לעולמי עולמים או עד שמעריציו יתעשתו.

.

בינתיים, גמזו מוכר לוקשים. הוא מאפשר פתיחת עוד ועוד זירות להתקהלויות והידבקויות זאת כדי להיענות ללחצי אינטרסנטים תוך זלזול בוטה באמצעים ההפוכים המתבקשים נוכח המצב המחמיר והולך.

.

הטקטיקה עכשיו היא לשחק על זמן, כלומר לאפשר את המשך השערורייה בתקווה שהחיסון יגיע בהקדם וההפגנות נגד נתניהו יגוועו מעצמן. בינתיים, זה לא קורה.

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן