מבזקים

הקצין גואטה נכשל במקום שאיש לא היה מצליח בו

סגן ניצב ניסו גואטה שתועד מכה מפגין שרוע על הקרקע אמש בבלפור כבר נחקר באזהרה במח״ש. בין היתר הועלו נגדו דרישות להשעייה ולנקיטת צעדים עד לסילוק מן המשטרה. על כך נאמר כי התנהגותו אכן פסולה, ראויה לגינוי ואפשר שלא יהיה מנוס מהעברתו לעבודה משרדית לפני שייצא לפנסייה עם ההטבות המפליגות המקובלות.

 

אבל, בקשר לקצין המשטרה האגרופן גואטה: נוכח התיעוד האלים והמטריד, ממש לא נבון לשלוח את הבת שלו לסנגר עליו, בטח לא עם הנימוק השמיימי ״הוא מלאך״.

.

מצד שני, עוד לא נולד האדם היכול לעמוד בקללות המחרידות במתכוון שמטרתן היחידה היתה לחלץ מקצין המשטרה את התגובה הפסולה שננקטה.

.

האשמה האמיתית היא על צמרת המשטרה שאינה מבינה את הצורך הדחוף עד בהול לתרגל את השוטרים הנשלחים למשימות מבצעיות מול הפגנות גדולות איך להישאר אדישים מול כל סוג של פרובוקציה מילולית. תזמינו מומחה NLP (אותי למשל) ואלמד אתכם.

.

למשטרה יש דרך דרך פשוטה להילחם בחוליגניזם המילולי המחריד המאפיין מפגינים מצורעים ופרובוקטורים ארורים: לתעד אותם, לעכב, לפתוח נגדם תיק פלילי ולהביאם לדין פלילי. בתי המשפט יטפלו בהם כראוי. באחריות מלאה.

.

ומכאן להודעה מיוחדת למפגיני בלפור למיניהם:
1. לפיד, הורוביץ ועודה לעולם לא יהיו פה ראשי ממשלה ואפילו לא ישתייכו לשום קואליציה משילה.
2. מי שבועט את ביבי החוצה יקבל תחתיו קיצוני, מסוכן ובלתי מאוזן הרבה יותר לטעמם.
3. גנץ ואשכנזי הם סוסים פוליטיים שהתפגרו בטרם עת.
4. לקלל ככה שוטרים ולעורר פרובוקציות בלתי אנושיות לא תביא אתכם לשום מקום זולת לחדר מיון או לאבו כביר ואולי לשניהם בזה אחר זה.

.

 

רמי יצהר

Rami Yitzhar

טריינר NLP

עניין מרכזי

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן