מבזקים

צה״ל נכנס בתנופה לפרוייקט בדיקות הקורונה

דובר צה"ל: היום (א'), ביקר מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, במתחמי ״היבדק וסע״ לבדיקות קורונה ברחבי הארץ, באזור הצפון ובירושלים, ברשויות המקומיות פקיעין, ג׳וליס, נצרת, אום אל פאחם, כפר קאסם ושיח ג'ארח.

במהלך הביקורים הוצגה למפקד פיקוד העורף העשייה הכוללת וכן מספר הבדיקות שנעשו במהלך החג. ב- 24 שעות האחרונות התבצעו 10,071 בדיקות, 5,653 מתוכן על ידי פיקוד העורף.

.
החל ממחר יפרסו 30 מתחמי "היבדק וסע" בערים קבועות ברחבי הארץ בנוסף לאלו בערים אדומות. למתחמי הבדיקה יוכלו להגיע אזרחים להיבדק באמצעות הפנייה שתינתן על ידי קופות החולים או על ידי זיהוי במערך החקירות האפידמיולוגיות.

.

מפקד פיקוד העורף התרשם מפעילות מתחמי ה"היבדק וסע" והורה להמשיך במאמצים לקטיעת שרשרת ההדבקה. בנוסף, שיבח מפקד פיקוד העורף את הירתמות הרשויות המקומיות והאזרחים על שיתוף הפעולה עם הגורמים האמונים על הטיפול בהתפשטות נגיף הקורונה, הקפדתם על הנחיות משרד הבריאות ומאמציהם לסייע בקטיעת שרשראות ההדבקה.

.

לצד זאת, הדגיש מפקד העורף למפקדים בשטח כי מערך הבדיקות הוא מאמץ אחד מבין שורת מאמצים בהם יש לפעול על מנת להילחם ולנצח את הנגיף, והחשוב שבהם הוא שמירה נרחבת ככל הניתן של הציבור על בריאותם ובריאות בני משפחתם על ידי התנהלות קפדנית בהתאם להנחיות.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן