מבזקים

נתניהו שלח את גנץ לאשר לטראמפ למכור F-35 לאמירויות

״עניין מרכזי״ מדווח את הסיבה האמיתית לשמה יצא בני גנץ לוושינגטון לשיחות עם הצמרת הצבאית האמריקנית בראשות שר ההגנה.

 

שר הביטחון ורוה״מ הרזרבי, בני גנץ, סירב למסור את סיבת הנסיעה המהירה והקצרה. ההודעה של משרד הביטחון היתה מעורפלת וסתמית. גם גנץ עצמו לא חשף את סיבת הנסיעה הדי מוזרה הזו. הכל שאלו את עצמם מה קרה?

 

אז קבלו את הפתרון לחידה: נתניהו שלח את גנץ לאמריקה כדי לסכם את פרטי עסקת הנשק עם האמירויות שהיתה החלק הסמוי והבלתי כתוב שבו נכרך הסכם השלום.

 

ומה בכל זאת היה כל כך דחוף? הנה הפתרון: ההסכמה הזו על מכירות סוגי הנשק והיקפו נחוצה בבהילות שכן בלעדיה לא ניתן להמשיך את תהליך ההשלמה וקשירת היחסים הרשמיים עם מדינות ערביות נוספות.

 

שוב מתברר שנתניהו מעלים מידע מהציבור והודעותיו באשר להתנגדותו לעסקת הנשק המתקדם היתה שקר גס. נתניהו רקם מאחורי הגב של הציבור, של הכנסת, של השרים ובעצם של העולם את התנאים שבלעדיהם לא היה הסכם לא עם האמירויות ולא עם בחריין.

 

כידוע, בני גנץ וגבי אשכנזי הוכנסו לסוד העניינים החסויים רק לאחר ההכרזה ולאחר פירסומם בציבור. השניים שוכנעו לאשר את הפרטים החסויים ולא צייצו ביקורת מעשית מלבד הודאה שנעלבו ובצדק.

 

נתניהו וגנץ חייבים לממשלה ולציבור את הפרטים האמיתיים הן של העיסקאות שכבר סוכמו והן של הצ׳ופרים העתידיים הכלולים בעסקת הנירמול.

 

מוסמנים לצפייה https://youtu.be/AJ61iw1iML8

 

ואגב, שר הביטחון מפעם בוגי יעלון הסתמך על הדיווח הגיב על ההתפתחויות כך: בני גנץ יצא לארה״ב, כדי לדון בפיצוי שישראל דורשת, בעקבות אישור מכירת F-35 לאמירויות, שנתניהו מכחיש… ואנחנו מתפלאים על אובדן אמון הציבור ועל אי-ציות אזרחים להנחיות. אני קורא לציבור לציית, ולנתניהו, תתפטר – אין לך סמכות מוסרית להנהיג. אנחנו נדע לתקן.

.

רמי יצהר

Rami Yitzhar

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן