מבזקים

אגדה נכחדת: קבוצת הכח מתפרקת לרסיסים

A9F0391F-735A-408A-A44B-0DF54CD8B90D

*הודעה לעיתונות מטעם רשות התאגידים*

*בקשה לפירוק חברת הכח מכבי עמידר עירוני רמת גן בע"מ (חל"צ) הוגשה היום לבית המשפט המחוזי על ידי רשם ההקדשות במשרד המשפטים*

.

בעקבות בדיקה, שביצע רשם ההקדשות בעניינה של חברת הכח מכבי עמידר עירוני רמת גן בע"מ, המאוגדת במסגרת חברה לתועלת הציבור ומפעילה את קבוצת הכדורגל, התגלה כי נפלו ליקויים מהותיים, הנובעים מהתנהלות לא תקינה של החברה.

.

בין היתר, נמצאו פערים משמעותיים בין דיווחי החברה לרשם בנוגע להתנהלותה הכספית לבין התנהלותה הכספית בפועל, דבר המעלה חשש לחלוקת רווחים אסורה ולשימוש בנכסי החברה שלא לצורך קידום מטרותיה. בנוסף, נמצא כי החברה העבירה חלק מפעילותה לידי חברה פרטית בניגוד להנחיות הרשם, וכן התגלו ליקויים הנוגעים למינוי מוסדות החברה. יתרה מזו, החברה לא שיתפה פעולה עם בודק חיצוני שמונה על-ידי הרשם לערוך בה ביקורת עומק.

.

בעקבות הממצאים החמורים שלח הרשם מכתב התראה לחברה ולפיו ככל שהחברה לא תמציא תגובה לטענות המועלות נגדה מלווה באסמכתאות לנכונות הדברים, אשר יניחו את דעת הרשם כי היא פעלה ופועלת בהתאם לדין, יפנה הרשם לבית המשפט בבקשה למתן צו לפירוק החברה.

.

לאחר שהחברה לא הניחה את דעת הרשם כי היא מתנהלת כדין, גם לאחר שנשלחה אליה התראה, הוגשה היום כאמור בקשה לבית המשפט לפירוקה.

 

בברכה.

 

דוברת היחידות המקצועיות
אגף דוברות הסברה ותקשורת, משרד המשפטים

.

אפשר לכתוב: ההודעה מהיום היא עוד שלב בהתרסקותו של המועדון הסגול שידע בין השנים 1965 ל-1973 שתי אליפויות וגביע מדינה. אבל הריסת האיצטדיון ההיסטורי שלו "גלי גיל" היכן שנמצא היום מתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן סימל בעצם את קצו של המועדון בצמרת הכדורגל בישראל והביא להתדרדרותו עד תחתית ליגה א' שם הוא משחק כיום. מועדון הכח רמת גן נמכר במהלך שנת 2002 לנמרוד ורד, אביו של עידן ורד המשחק כיום בביתר ירושלים. בהמשך ורד זז הצידה והעניק את המושכות לניהול המועדון לאיש העסקים גל יוסף משכונת רמת עמידר. מאז מופעלת הקבוצה תחת החברה שהיום הוצהר על בקשת פירוקה. על הנכס העיקרי של המועדון – איצטדיון וינטר הסמוך לספארי ברמת גן – מתנהל מאבק משפטי כיום בין הכח לבין עמותה רמת גנית הטוענת שהנכס בבעלותה. בכל מקרה האוהדים הוותיקים של הכח כבר נטשו מזמן את היציעים וחלקם ביחד עם שחקני עבר כמו משה יחיאל, יודלה שהרבני וצ'יקו פרקש הקים קבוצה חדשה – הכח גלי גיל רמת גן שהחלה לשחק העונה בליגה ג. שיהיה בהצלחה.

.

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן