מבזקים

בלעדי: הסיבה האמיתית מדוע שקד ובנט הצטרפו עכשיו לליכוד

רמי יצהר מדווח: רק לפני שבועיים ניסה נתניהו את אותו הדבר וכשל. בנט אמר לביבי ואחר כך למיקרופונים ״לא תודה״. הוא סרב להתמנות שר ביטחון.

 

עכשיו, לפתע לא רק שהוא הסכים, אלא שגם הביא את שותפתו וראש הרשימה שבמסגרתה נכנס לכנסת, איילת שקד, כנדוניה דוממת.

 

אז הווטו של שרה תקף. שקד לא תהיה שרה והימין החדש כולו נבלע אל תוך הליכוד כמו הרשימה הקורסת של כחלון.

 

 

אז מה קרה, אתם שואלים את עצמכם. למה בנט ושקד הלכו על זה עכשיו במקום ללכת על ממשלה עם ליברמן וגנץ.

 

הנה הסקופ: איילת שקד כשרת משפטים לשעבר היא מספיק מקושרת  וכבר יודעת מה מנדלבליט הולך להודיע ולכן היא יודעת שביבי גמור. ההמלטה הצפויה היא בלתי נמנעת לדעת בנט ושקד.  יהיה כתב אישום בקרוב מאוד ככל הנראה עם סעיף השוחד החמור. זה אומר שביבי גמור. זה אומר מלחמת ירושה בליכוד.

 

שקד היא בעלת סיכוי מצויין להתמודד ואף לזכות בראשות הליכוד אחרי עידן נתניהו ואם אכן גדעון סער יקרוס. מול המועמדים האחרים, ובראשם ברקת או ישראל כץ, מצבה מצויין. גם נפתלי בנט צפוי להתמודד ולכן לפנינו זירה פוליטית חדשה ומרתקת.

 

במצב הנוכחי, אפשר שגנץ יחליט ללכת על בחירות חדשות שכן בנוט ושקד לא יוסיפו אף לא מנדט אחד לליכוד בדיוק כפי שכחלון איבד כל כוח אלקטורלי.

 

השאלה הילידה שנותאת פתוחה היא מה עוד נשאר לנתניהו בשרוול אחרי שניר חפץ הכריז שלא רק שאף אחד לא הכריח אותו לדבר אלא שבמשפט הוא יגיד הכל מכל כל אפילו מה שטרם נשמע עד כה בגנות מעללי הבוס מקיסריה שעלול למצוא עצמו בסופו של דבר בתא האח״מעם במעשיהו.

 

רמי יצהר Rami Yitzha

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן