מבזקים

אימון אישי ועסקי להעצמה והצלחה

אימון אישי ועסקי הוא תהליך מעצים ומקדם להנעה והישגים על ידי למידה ושינוי הרגלים מעכבים ותפיסות מוטעות. לאורך השנים מחפש האדם להיות מוערך, מצליח ונאהב על ידי סביבתו. מטרות אלו הן בסיסיות וקיימות בליבו של כל אדם אך לא תמיד קל להשיג או ליישם מטרות אלו. לעיתים שבויים בתפיסות ודעות המעכבות צמיחה והתפתחות. ישנם מאמנים אשר מתמחים בלימוד דרכי חיים משפרות השיגים, הערכה עצמית, פרידה מתפיסות מעכבות ומובילים את המתאמנים להישגים מרשימים בחייהם.

איך בוחרים קאוצ'ר של אימון אישי ועסקי?

קאוצ'ר שהוא מאמן טוב צריך את החוזקות הבאות:

  • לדעת להקשיב.
  • לדעת להציג את השאלות הנכונות.
  • להיות ישר ולהציג את המציאות של המטופל מבלי לייפות אותה.
  • לדעת לעזור בפרידה מפחדים, חששות ואי אמיתות המעכבות את התפתחותו של המתאמן.
  • ניסיון וידע במגוון תחומי עיסוק ועניין של מתאמנים.
  • יכולת להניע ולהשיג את המטרות שהוצבו בתחילתו של האימון.

כאשר ניגשים לבחור את הקאוצ'ר שיוכל להצעיד את מטופליו לעבר מטרותיהם, מאמן שיעזור להגיע לאיזון רגשי בין החלומות שיש להגשים לבין המציאות היום יומית של עבודה, חברים ומשפחה ויקדמם לעבר הצלחה בתחומים אלו כמו גם יקנה כלים לעשות את התהליך בהבנה עצמית ובשינוי עמוק ואמיתי הנוצר מההבנות ומעוצמה פנימית. כדאי לבחון את התחומים בהם הוא מאמן, כמו גם את ניסיונו המקצועי ואת סיפורו האישי. מומלץ לבדוק האם קיימות המלצות ממתאמנים נוספים.

רצוי שהמאמן יהיה בעל ניסיון גם באימון אישי וגם באימון עסקי. ויוכל לתרום להצמחה בשלבים שונים בחיים מה גם בצמתים חשובים. לעיתים מהלכים ובחירות שנעשו, קיבעו תפיסות מוטעות על החיים וגרמו לסיבוכים שמתקשים לצאת מהם, מאמן טוב ידע לאפשר את הכלים המתאימים לצאת לדרך חדשה ומיטיבה יותר. לעיתים החיים התנהלו כסדרם ואפילו קיימות הצלחות גדולות, אך ישנה הרגשת פספוס או חוסר מוטיבציה. חלומות שקיימים במתאמנים וכבר הרימו ידיים מלהשיג אותם. המאמן יכול לקיים עם המתאמנים, תהליך העוזר ליציאה מתחושות קשות ומייאשות ומסייע בקבלת אנרגיה מחודשת ומוטיבציה לחיים בריאים, טובים, מספקים ומאושרים יותר.

מומלץ להקדים ולעשות סקר באתרים השונים של מאמנים באינטרנט ולנסות לבחון את הבחירה על פי הקריטריונים שהוצגו. כמו כן מאד מומלץ לעשות שיחת ייעוץ ראשונית, לבחון האם קיימת כימייה והאם יש חיבור המבטיח את הצלחת ההתקשרות עם המאמן. לעיתים כמה פגישות משנות באופן דרמטי את חיי המתאמנים ותורמים להצמחתם העסקית או האישית ומחזירים אושר, שמחה ואנרגיה לחייהם.

פגישות אם קאוצ'ר של אימון אישי ועסקי אינן אורכות חיים שלמים, הן עוזרות בשלב מסוים בחיים ומעניקות כלים להמשך הדרך. מומלץ להשקיע בכמה פגישות מעצימות, על מנת להמשיך ולהניע את הרצונות ולהגשים חלומות, להגיע למצב מאוזן מיטבי ושלם של המשך החיים.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן