מבזקים

לא כוחות: ישראל הובסה בפורטוגל בידי חבורת רונאלדו

אלופת אירופה, פורטוגל, חיממה מנועים לקראת פתיחת היורו בניצחון קליל 0-4 על נבחרת ישראל ובכך סיימה את הכנותיה לטורניר המסקרן שאנחנו נעדר ממנו.
אחרי הניצחון 1:3 על מונטנגרו במשחק הכנה אחר בתחילת השבוע, הגיעה ישראל לפורטוגל בביטחון עצמי. אבל המארחים אמרו בפירוש שישראל היא ממש יריבה אלא סוג של משחק הרפייה אחרון לפני הטורניר. 
ואמנים רונאלדו וחבריו, לא התאמצו במיוחד ובעיקר נזהרו מפציעות מיותרות של הרגע האחרון. ישראל החזיקה מעמד כמעט עד להפסקה אבל אז חטפה שני גולים מרגלי ברונו פרננדש (42) וכריסטיאנו רונאלדו (44).
שני השערים הנוספים הובקעו לקראת הסיום כשז'ואו קאנסלו (86) הוסיף שער נהדר ורגע לפני השריקה האחרונה השלים פרננדש צמד (90) שקבע את תוצאת המשחק.
ישראל לא היוותה יריבה של ממש ומה שישאר לשחקנים הן החולצות שהחליפו למזכרת עם אלופי אירופה.

המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר אמר בסיום: “אני מאוד מרוצה שהייתה לנו אפשרות לשחק נגד נבחרות כמו מונטנגרו ופורטוגל, נבחרת מהטופ העולמי. אני מאוד גאה בנבחרת ובשחקנים, הם נתנו הכל. פורטוגל הוכיחה לנו מה הגבול שלנו וציפינו לזה”.

“בשביל מדינה קטנה זה יותר קשה להתמודד עם חוסרים של שחקנים, לדוגמא אצלנו שון וייסמן ומונס דאבור, אבל ראיתי בסיטואציות מסוימות שאנחנו יכולים להקשות על פורטוגל, שיכולנו להציג הגנה טובה במשך דקות רבות. כולם יודעים שאנחנו לא בין חמש הנבחרות הטובות בעולם אז הבדלי הרמות היו ברורים”.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן