מבזקים

מה זה גילוי של נזילה ואיך זה עובד?

נזילות מים הן בעיות משמעותיות הולכות וגוברות שנובעות מהידרדרות מערכות המים שלא נבדקו. בממוצע, נזילות אלה אינן מתגלות במשך יותר מחצי שנה לפני שהן גורמות לבעיות גלויות. התוצאה של נזילות שאינן מזוהות עלולה להיות חמורה כאשר 15-30% מהמים מבוזבזים בעקבות נזילות.

למרבה המזל, חברה שמתמחה בתהליכי גילוי של הנזילה מאתרת נזילות עם מגוון טכנולוגיות לגילוי נזילות אקוסטיות. פתרונות אלה מסייעים לאתר באופן חסכוני ויעיל נזילות חמורות בסוגי צנרת שונים מבלי לשבור רצפות, ומציעות פוטנציאל משמעותי לחיסכון במים.

 

בדיקת צנרת באמצעות מצלמת וידיאו

כאשר צריכים לבצע תהליך גילוי של נזילה ניתן להשתמש בציוד מצלמת וידיאו כדי לבצע בהצלחה גילוי של הנזילה או בעיות בניקוב ובביוב. ברוב המקרים מתבצע שימוש במצלמת אינפרא אדום שמונחת בקו הניקוז הקיים או בפתח גג. המצלמה יכולה לזהות מקומות מדויקים של הנזילה, צינורות שנפגעו, חסימות ועוד.

באמצעות בדיקת צינור עם מצלמת וידיאו, ניתן לבצע גילוי של הנזילה גם אם היא קטנה, כך שניתן יהיה לתקן אותה לפני שיהיה צורך בשירותי תיקון ביוב.

 

בדיקת לחץ הידרוסטטי

זו בדיקת לחץ יעילה שמבוצעת על מערכת הביוב של מבנה. גילוי של הנזילה בשיטה זו מאפשר זיהוי כל נזילות מים שעשויות להתקיים במערכת אינסטלציה תת קרקעית. בדיקה זו כוללת הצבת כדור מתנפח לביוב בקו הראשי של מבנה.

לאחר מכן הכדור מנופח וחוסם את קו הביוב הראשי. בשלב הבא ממלאים את מערכת הצנרת במים ומתבצעת בדיקה במשך כעשרים דקות. במידה ומערכת האינסטלציה לא תוכל לעלות לגובה, או שהמים נסוגים, זו עדות לדליפת מים.

 

מכשירי האזנה אלקטרוניים

מכשירים אלו מאפשרים לאנשי מקצוע שמתמחים בתהליכי גילוי של הנזילה לשמוע כל סוג של מים דולפים הרחק בקווי המים של המבנה.

לאחר שייקבע המיקום הכללי ל הנזילה, מתבצע שימוש במערכת נותב קווים, שמכניסה מטען חשמלי קטן לקו המים, כדי לאפשר קביעת המקום המדויק של נזילת המים.

 

בידוד דליפות סטטי

סוג זה של גילוי של הנזילה כולל תהליך שמשלב בדיקת לחץ הידרוסטטי עם בדיקת צינורות באמצעות מצלמות וידיאו בביוב. מתבצע שימוש במצלמת וידיאו מיוחדת לשימוש בביוב על מנת לקבוע את המיקום הטוב ביותר של המערכת כדי לספק נקודת מבט חזותית על מערכת הביוב הסניטרית של המבנה.

לאחר מכן מתבצע שימוש בבדיקת לחץ הידרוסטטי לקביעת חתכים מתכת למערכת הביוב, והבנת המיקום בו עשויה להתרחש נזילה. בשלב הבא ממוקמים במערכת כדורי בדיקה מתנפחים כדי לזהות מקומות ספציפיים בקו בהם יכולה להתרחש נזילה.

צריכים בעל מקצוע לגילוי של נזילה? גילוי של נזילה מצריך פעמים רבות מומחה שיעשה שימוש במכשור המתאים וישלב עם זה את הידע המקצועי שלו. אנחנו באיתור ברור מתחייבים למצוא כל נזילה לא משנה כמה זמן זה יקח. אנחנו פה להעניק לכם שירות מהיר, מקצועי ויעיל כדי לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר. אנו מספקים לקהל לקחותנו שירות בפריסה ארצית ומתחייבים לאיכות ואמינות לאורך כל הדרך. צרו איתנו קשר בטלפון 055-978-0890 ונשמח לסייע לכם ולענות לכם על שאלה. אז למה אתם מחכים?

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן