מבזקים

חזרנו לערים אדומות – הנגיף מתפשט בארץ במהירות

מספר החולים המאומתים ממשיך לטפס במהירות. אתמול אובחנו 283 נדבקים חדשים. מהיום גם מוגדרים ארבעה יישובים כאדומים בישראל – כפר סבא, כוכב יאיר, צופים ובנימינה.

ערים כתומות הן מודיעין והרצליה וצהובות – רמלה ופרדס חנה.

צהובות. ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס עדכנה את חברי ועדת החוקה שמתכנסת הבוקר (שלישי) כדי להאריך את תקנות הקורונה. ynet מעביר את הדיון בשידור חי.
• עדות ממתחם הבדיקות בנתב"ג: "המדינה דואגת שאני אדבק בקורונה"

283 נדבקים חדשים אובחנו אתמול וזהו שיא מאז 6 באפריל. מתוך כ-63 אלף בדיקות – 0.4% חיוביות למרות העלייה החדה בתחלואה בקורונה בימים האחרונים, לא נרשמה עלייה בכמות המאושפזים וגם בכמות החולים בבתי החולים. מהנתונים עולה כי ב-8 ביוני היו מאושפזים 56 חולי קורונה בבתי החולים, לעומת 45 הבוקר. לפני כשלושה שבועות היו 31 חולים במצב קשה, לעומת 21 היום. ב-8 ביוני היו 18 חולי קורונה מחוברים למכונות הנשמה, 12 מהם מעל גיל 60. כיום המספר ירד ל-14.

ממשרד הבריאות המסר כי "בכל הארץ מתחילה תחלואה. רוב האנשים המאומתים בתקופה שהייתה ירידה היו אנשים שהגיעו מחו"ל. כעת חל היפוך ורוב האנשים המאומתים זה כבר הדבקות בתוך הקהילה בגלל מאומתים שהגיעו מחו"ל ולא הקפידו על בידוד. אני אומרת כאן בצורה הכי ברורה – אנחנו לא נמצאים במרץ 2020, אנחנו במקום אחר אבל חייבים להבין שעדיין 35% מאזרחי ישראל אינם מחוסנים וגם המחוסנים נדבקים".

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן