מבזקים

הקפטן האדום ״מאושר להמשיך״

מועדון הכדורסל הפועל בי-קיור לייזר חיפה שמח להודיע על החתמתו של קפטן הקבוצה, אופק אביטל, לעונה נוספת!!
אופק ממשיך איתנו במועדון זו העונה החמישית, כשבשנתיים האחרונות הוא משמש גם כפקטן הקבוצה לאחר שמאמן הקבוצה, אלעד חסין, מינה אותו לתפקיד בעונת העלייה.

משחק השיא של אופק בעונה שעברה היה בפליי אוף העליון בחוץ נגד הפועל אילת, שם שיחק 22 דקות וסיים עם 14 נקודות.
אופק הפך ללב ולסמל של המועדון, ובשנים שאיתנו תמיד שם את האוהדים בראש סדר העדיפויות והבין את החשיבות שלנו כקבוצת אוהדים, וגם בחדר ההלבשה נחשב לדמות המחברת בין השחקנים.

במשחקי הבית תמיד דואג שכל השחקנים יבואו ויגידו תודה לקהל הנהדר, דואג שהשחקנים יצטלמו עם הילדים ומבצע את תפקידו כקפטן בצורה מרשימה בפעילויות למען הקהילה.
אין לנו ספק שהמשך דרכו של אופק הוא נקודת ציון חשובה בבניית הסגל לעונה הבאה ואנחנו שמחים שהוא איתנו!

 

אופק ביקש למסור לאוהדים: "אין שמח ממני להאריך את ההסכם לעונה נוספת עם סרט הקפטן על הזרוע. הפועל בי-קיור לייזר חיפה זה בית ואני נרגש מכל התמיכה אני מקבל מהצוות המקצועי, הניהולי וחבריי השחקנים, וכמובן מהאוהדים שהם בעלי המועדון! אחרי עונה מרשימה שהייתה לנו בשנה שעברה, מבטיח לתת את כולי כדי שהעונה הקרובה תהיה מוצלחת עוד יותר".
יו"ר המועדון, יובל רוסמן: "אופק הצטרף אלינו לפני כחמש שנים והפך במהרה, על אף גילו הצעיר, לאחד המנהיגים בקבוצה וזה היה ברור לכולם שיקבל את סרט הקפטן. במשך כל תקופתו במועדון אופק מביא למגרש ומחוצה לו מקצועיות, צניעות ואהבה גדולה למועדון ולאוהדים. אני מאושר שהוא ממשיך איתנו עונה נוספת כקפטן הקבוצה.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן