מבזקים

שאשא ביטון הפכה בעייה חמורה בממשלה

שימו לב לדוקטור יפעת שאשא ביטון. זו מסתמנת כדמות פרובלמטית, דוגמטית, עיקשת וחסרה את מינימום היכולות לתפקד בשיקול דעת ובמתינות הנדרשים לתחפעול יעיל במערכות מסובכות ועתירות אינטרסים מנוגדים כמו המערכת הפוליטית למשל. ביטון חוללה מהומות בוועדת הקורונה של הכנסת בקדנציה הקודמת ועכשיו כמספר 2 של גדעון סער היא הוקפצה לתפקיד שרת החינוך ובתוך שבועות ספורים הספיקה להתקוטט ולריב עם כל המערכות במשרד.

היום נחשף ששאשא ביטון חרגה מתחום משרדה וכבר מהלכת איימים גם על גורמים מקצועיים מחוץ למשרדה. בדיוני קבינט הקורונה היא מתחה ביקורת נוקבת על התנהלות משרד הבריאות, והאשימה כי הנתונים שזה מספק אינם מדויקים ואף מטים לטובת החמרת ההגבלות. אך מתברר שפעולות השרה לא נגמרו בנקיטת קו אופוזיציוני למומחי המשרד, שכן היא פנתה לאחרונה לראש הממשלה בנט שיפעל לפיטוריה של ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור.

שרת החינוך נימקה את בקשתה בכך ששינוי הגישה הכללית – שלפיו הממשלה תנקוט בהכלה ולא בסגרים – צריך גם להיראות בשטח, אחרת הממשלה תידרש שוב ושוב לצעדים מוטעים, לשיטתה. ההתנהלות של שאשא ביטון מעוררת חששות כבדים. היא מסוג האנשים הפועלים בארוגנטיות, בגסות נפש, בפסילת כל דעה שאינה עולה בקנה אחד עם תפישתה את המציאות ובאטימות מוחלטת ביכולת ההקשבה לזולת.
שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיב בטוויטר לפרסום על הדרישה הצפוי לצוץ מחר בידיעות: "ד"ר שרון אלרעי-פרייס היא מאנשי המקצוע המוכשרים והמסורים שיש לנו בשירות הציבורי. שרון תמשיך להיות גורם מוביל בניהול המאבק בקורונה, לטובת משרד הבריאות ולטובת הציבור כולו. אני מציע למחפשי כותרות למיניהם לחפש אותן במקום אחר. לא אאפשר לפגוע בעבודה המצוינת של עובדי משרד הבריאות".
נפתלי בנט מודע לסכנות האורבות מאישיותה של שאשא ביטון והוא שוחח על כך עם גדעון סער. השניים מודעים לבעיה ומנסים להפעיל השפעתם כדי למתן את הגברת הבעייתית.
מי שזיהה את הבעיה הם גורמים באופוזיציה. הליכודניקים שכה שונאים אותה בשל הבעיות שגרמה להם בממשלה הקודמת מתחילים ללקק לה בתקווה למוטט את הממשלה מבפנים.
עניין מרכזי
הצטרפו לאחרים והורידו עכשיו את האפליקצייה של ״עניין מרכזי״ לכל סוגי הטלפון הנייד (אפל או אנדרואיד) ותהנו מחדשות וסקופים חשובים בלבד בכל התחומים. זה כייף! http://web2application.com/w2a/sl.php?an=26230

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן