מבזקים

ערן זהבי משגע את ההולנדים וגם את הרחוב הספורטיבי הישראלי

שלושה שערים ועוד בישול לגצה לעיני 26 אלף אוהדים מוטרפים ב-1-5 המשוגע על גלאטסראיי הטורקית במשחק הראשון בסיבוב המוקדם בליגת האלופות הפכו את ערן זהבי לגיבור היום בהולנד וכמובן ברחוב הספורטיבי שלנו. פ.ס.וו איינדהובן חוגגת אם כי הדרך לשלב הבתים בליגת האלופות עדיין רחוקה למדי.

זהבי אמר אחרי המשחק: "לכבוש שערים זה תמיד נחמד, אבל אני חושב שהשער של מריו (גצה) היה תוצאה של מהלך קבוצתי מאוד טוב שלנו. זה תענוג בשבילי לשחק לצד מריו, הוא עושה את החיים קלים הרבה יותר. המטרה הגדולה שלנו היא שלב הבתים של ליגת האלופות, נחגוג היום ואז נתמקד במשחק הבא – קודם כל, יש את הגומלין באיסטנבול בשבוע הבא ולפנינו תהיה מלחמה גדולה".

"אני מאושר במועדון, אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, מועדון טוב, לכולם יש את אותן מטרות. כמובן שבעונה האחרונה היו קשיים רבים, אבל אני ידעתי שהעונה זה יהיה שונה ואני מקווה להמשיך ככה. אלו רק הצעדים הראשונים בעונה ואנחנו ממשיכים קדימה".

מאמן הקבוצה רוג'ר שמידט סיכם את הערב: "אנחנו שמחים מאוד, עבר זמן רב מאז שהיו כל כך הרבה אוהדים ביציעים, והנה הם שוב איתנו במשחק כל כך חשוב. זה משמח אותי מאוד. השחקנים היו טובים וכבשו שערים פנטסטיים, זה צעד חשוב אבל אנחנו רק בחצי הדרך".

הגומלין באיסטנבול אבל לא יהיה פשוט בעיקר כי הקבוצה של ערן סובלת מהגנה חדירה למדי. ערן חוגג עם המשפחה, התקרית האלימה ההיא חייבה את המועדון, את הרשויות ואת משפחת זהבי לשנות את אורח החיים אבל ערן החליט לא רק להשאר במועדון אלא אף להשאר באותו בית שבו התגורר. הנחישות הרי היתה מאז ומעולם הגורם המרכזי בהצלחתו הפנומנאלית בכל מקום שאליו הגיע.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן