מבזקים

הלם עולמי מהתרסקות מסוקו של קובי בראיינט

תדהמה ברחבי העולם בעקבות מותו הטראגי של הכדורסלן האגדי קובי בראיינט. מסוקו הפרטי של קובי התרסק בקליפורניה וכל הנוסעים נהרגו בהן ביתו בת ה-13.
 
בהתרסקות נהרגו כל תשעת נוסעי המסוק כולל הטייס. זה היה מסוק גדול מסוק סיקורסקי והטיסה בוצעה בתנאי מזג אוויר קשעם תחת ערפל סמיך. נוסף לקובי בן ה-41, נהרגה אחת מבנותיו, ג׳יאנה בת ה-13 ושאר נוסעי המסוק כולל הטייס. השריף המקומי באזור ההתרסקות בקליפורניה מסר כי מלאכת זיהוי הגופות קשה.
 
תגובות צער ואבל התפרסמו לא רק בעולם הספורט. אפילו ראש הממשלה היוצא נתניהו וראש הממשלה הבא בני גנץ פרסמו הודעות אבל.
 

 
עומרי כספי, הישראלי ששיחק שנים רבות ב-NBA בימיו של קובי בראיינט כתב: "טרגדיה שאין כדוגמתה. אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגיש עכשיו. מגדולי ספורטאי העולם, דמות להערכה בלתי רגילה. מבחינתי סימל את כל היופי שבספורט, העבודה הקשה שלו והרצון לנצח דחפה אותו מעבר לכל גבולות ההגיון. לא אשכח את הסל המנצח שקלע נגדנו בסטייפלס סנטר ב-1.1.10 ממש ליד הספסל שלנו. כזה הוא היה. ווינר שאין שני לו. לחשוב על אשתו במצב כזה, בלתי נתפס. בלתי נתפס איזה אסון".
.
 
קובי בראיינט עליו השלום.
 
רובי בראינט שיחק כדורסל כ-20 שנה. היה כוכב החוב אנג׳לס לייקרס וזכה עם הקבוצה בחמש אליפויות.
.
נתניהו: "הצטערתי לשמוע על הטרגדיה בארה"ב, יום עצוב לכל אוהבי הספורט בעולם. קובי בראיינט, מגדולי הכדורסלנים בהיסטוריה, נהרג היום בהתרסקות מסוק בקלבסאס שבקליפורניה. הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, ומיליוני חובבי כדורסל בעולם. לא יישכח. מי יתן שינוח על משכבו בשלום", אמר נתניהו.
.
בני גנץ: כאב גדול על מותו הטראגי של קובי בראיינט, משחקני הכדורסל הגדולים ביותר בכל הזמנים.
.
תודה על שנים ארוכות של כדורסל מעולם אחר. אוהדי הכדורסל ואני ביניהם לעולם לא נשכח אותך.
.

מייקל ג׳ורדון, שנחשב גדול הכדורסלנים בכל הזמנים:

"אני בהלם נוכח החדשות הטרגיות על מותם של קובי וג'יאנה. מילים לא יוכלו לתאר את הכאב שאני מרגיש. אהבתי את קובי – הוא היה כמו אח קטן בשבילי. נהגנו לשוחח לעיתים קרובות, ואני אתגעגע לשיחות האלה מאוד. הוא היה מתחרה עז נפש, אחד מהגדולים של המשחק וכוח יצירתי. קובי היה גם אב מדהים ואהב את משפחתו עמוקות. הוא היה גאה מאוד באהבת בתו למשחק הכדורסל".

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן