מבזקים

50 אלף ישראלים נדפקו בידי ציידי דוחות אכזריים

עצמאות שמח. 72 שנים למדינת ישראל. המשטרה מונעת תנועה בצירים הבינעירוניים. השמחה מושתקת ונמנעת. ציידי הדוחות יחפשו אתכם אם העזתם להתרחק טיפה מהמקום המצויין בת.ז שלכם כמקום המגורים. אסור למכור אוכל אפילו לא בלקחת. חלילה שלא תשמח יותר מדי. כמה אכזריות בשלטון הדיקטטורי הזה. מחר יהיה יותר טוב כנראה. תחזיקו מעמד. עברנו את הפרעה ההוא נעבור גם את זה.

,

‏אפס נדבקים בת"א, בראשון לציון, בבת ים, בגבעתיים, כמעט אפס בחולון, רמת שרון אז למה לכל הרוחות ההתנהלות הדיקטטורית המתעללת הזו במיליון אזרחים פלוס ועוד ביום העצמאות? רק לייצר לייצר שיוויון מול הריכוזים החרדיים שבהם הבעיה מתרכזת באמת? אין חוצפה גדולה מכך. אין אכזריות חברתית גדולה יותר.

,

קודם דיווחנו: התקפלו הרשתות הצעקניות ופותחים כמו טאטלעך. האמת, לא הייתם חסרים לי בכלל. הסמרטוטים שלכם מזמן כבר לא אופנתיים ואם כן אז הם יקרים להחריד.

.

קחו למשל את קסטרו המפסידנית. זו רשת שבשנת 2019, עוד לפני הקורונה, הפסידה יותר מ-80 מיליון שקל. בעלי השליטה שלה, משפחת רוטר, שמחזיקים בה קצת יותר משליש, קיבלו כל אחד מהחברה 2.4 מיליון שקל בדמי ניהול והכנסות משכירות כי רשת קסטרו שוכרת חנויות בבעלות הבעלים שלה. על חולצות הטריקו של פוקס נדבר בהזדמנות אחרת. על הטונה של ארומה אין להכביר מילים ממילא.

.

מה שכן, לעולם לא נשכח לניצב הזה העומד זמנית בראש המשטרה הרבה יותר מדי זמן, על המרדפים המגעילים אחרי בודדים שרצו בחוף או העזו לגלוש בין גלים.

.
ציידי הדוחות דפקו יותר מ-50 אלף בני אדם ודחפו להם קנסות מיותרים. דראון עולם.

.

הקללה המגעילה תיעלם מן העולם מיום חמישי. אפשר להתאמן ולרוץ בחוץ מעבר ל-500 מטר בלי שאנשים זרים מנופפים בתקנות ההגנה של נתניהו כדי לחקור אותך מנין אתה בא ולאן אתה הולך. וכן אפשר סופסוף לחזור לחדר הכושר. שנהיה בריאים וחזקים.

 

.

ולסיום: ציידי הדוחות דפקו 50 אלף ישראלים. לא לשכוח: מותר לעשות הליכה ספורטיבית בלי מסכה. אם הצייד נטפל אליכם דעו לעמוד על זכותכם החוקית.

.

רמי יצהר Rami Yitzhar

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן