מבזקים

מבוכה לנתניהו: נחשפו שקריו מפגישתו בפורטוגל

אחת הבעיות החמורות בתקופה המוגדרת ולא במקרה ״עידן הפייק ניוז״, היא היכולת של פוליטיקאים נכלוליים להפיץ שקרים במצח נחושה וללא שם מיצמוץ של מבוכה.

 

כך עשה נתניהו ביום חמישי כשאמר לכתבים שליווהו בטיולו המשפחתי לפורטוגל כי בפגישתו האישית עם שר החוץ האמריקני הוא מסר לו פרטים על תוכניתו לספח את בקעת הירדן. מן האופן שבו הציג נתניהו את הדברים הובן שהבית הלבן לא סתם שמע ממנו על התוכנית אלא אף הסכים לכך.

 

הנשיא טראמפ שבדרך כלל משתף פעולה עם הספינים הפוליטיים בל ביבי כשייעודם לזירה הפנים ישראלית, חטף הפעם ריקושטים איומים מכל מדינות ערבֿ לרבות מבני בריתו הסעודים וממדינות המפרץ, כמו גם משאר העולם. בבית הלבן דנו מה עושים והגיעו למסקנה שהפעם אין ברירה אלא לספר את האמת: והאמת היא שביבי שיקר.

 

העוזר של שר החוץ פומפאו התייצב מול המיקרופונים והכריז חד משמעית, למען ישמע העולם כולו כי נתניהו שיקר. לא היה ולא נברא. הנושא לא עלה כלל בשיחת פומפיאו לנתניהו.

 

 

ארצות הברית מכחישה מכל וכל.

 

ואם לא די בכך, הרי שהשקרים עלו לישראל ביוקר כי ארצות הברית שבה והצהירה כי אין שינוי בעמדתה לפיה ההתנחלויות הן בלתי חוקיות. אגב, שליטי ירדן ובראשם המלך העבירו מסרים חד משמעיים כי אם נתניהו יספח את הבקעה יבוטל הסכם השלום עם ישראל.

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן