מבזקים

קלינגר מתנצל על התבוסה מול מכבי חיפה

מכבי חיפה השפילה את הפועל תל אביב ב-0-5 הכי גבוה בתולדות ההתמודדויות בין שננ המועדונים.
 
שתי הקבוצות הגיעו למפגש בחיפה לעיני כעשרים אלף צופים אחרי הםסדים במחזור הקודם. אלא שההתמודגות היתה חד צדדית לחלוטין. הפועל פיגרה די מהר בהפרש שני שערים ומכאן ועד להתמוטטות מוחלטת הדרך היתה די קצרה. קלינגר היה בהלם ובסיום התנצל בפני האוהדים על הבושה הגדולה.
 
קלינגר:
"לא הופענו למשחק בגלל שני השערים הראשונים שהיממו אותנו. עשינו הכנה מדוקדקת ושני השערים הראשונים טרפו את הקלפים והכניסו את הקבוצה להלם. זה לא דבר שצריך לקרות. אבל הכי אמיתי שיש, אחרי ה-2:0 וה-3:0 כבר לא היינו פקטור במשחק, מכבי חיפה שלטה בכל פרמטר. באגרסיביות, בהנעת הכדור, פשוט היה משחק חד צדדי. אין מה לנתח יותר מדי. אלו ערבים שקורים כנראה, זה פשוט כואב מאוד.
.
"התוצאה כואבת בגלל התחושה של כל המועדון, אבל מצד שני זה ספורט ואנחנו צריכים להמשיך קדימה, יש לנו הרבה משימות. צריך לקבל את זה בהשלמה. הגיע למכבי חיפה לנצח אותנו בגדול וזה כל הסיפור. אין לי הסברים טקטיים כרגע, למעט העובדה שה-2:0 הוריד אותנו לרמת ביטחון נמוכה מאוד. זהו, משם זה הלך לאיבוד".
.
 
"יש לנו סגנון שאני לא מתכוון לשנות כי ככה אני חושב שהקבוצה צריכה לשחק", ענה קלינגר על צורת המשחק של קבוצתו. "אנחנו אוהבים לשלוט, אוהבים להניע מלמטה, אנחנו לא משחקים על כדורים ארוכים, זה לא הסגנון שלנו, אנחנו לא מסתגרים. אנחנו רוצים להתנהג לפחות כמו קבוצה שרוצה לנצח. הגול הראשון והשני הגיעו מטעויות. הכדור כבר היה אצלנו ברגל, המעבר היה איטי מדי והכדור נחטף ואז הלך לחיבורים. בגול השני גרופר כבר לקח את מאבוקה במהירות ובמקום להוציא החוצה, הוא פשוט דחף את הרגל. יש דברים שאתה יכול לסדר, לעשות טקטיקה והכל, אבל בפועל היו טעויות שעולות ביוקר”, דברי מאמן הפועל תל אביב.
.
 
לחיפה זו גם ניצחון מוראלי ענק והתחושה שהקבוצה עדיין במאבק האליפות שבה לסמי עופר. יעקב שחר הביע שביעות רצון אך דרש לא לחגוג יותר מדי ולהתכונן למשחק מול בית״ר ירושלים.
 
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן