מבזקים

נחשפה תעשיית השמצות סודית נגד מפלגתו של ליברמן

מפלגת ישראל ביתנו פרסמה את ההודעה הבאה המעוררת דאגה לא מעטה.
.
לפי הממצאים אליהם הגענו לאחר חקירה של חברת סייבר מקצועית, נחשף חשד לכך שגורם עלום שכר את שירותיה של חברה רוסית היושבת בסנט פטרסבורג לצורך השחרת ישראל ביתנו ברשתות החברתיות והמרחב המקוון. החברה היא על שם סרגיי שבשנקו, בכתובת: טגנקה 60, בטלפון: 380.509232263+.
.
חברת הסייבר מצאה שהפעילות נגד ישראל ביתנו מבוצעת בין היתר על ידי הפעלת צי של "בוטים". הבוטים הופעלו ונשלטו מאותו IP, בסיוע של חברה זרה הממוקמת ברוסיה ונאמדת בעלות של עשרות אלפי שקלים בחודש, שהועברו על פי החשד באמצעים אנונימיים כדי להסוות את התשלום.
.
בין השאר כוללת הפעילות הפעלת אתר בשם "סכנה מביתנו" המכפיש את המפלגה בטענה שהיא מעודדת הגירה לישראל של אנטישמיים, גויים ושונאי דת ומכפיש את העולים מברית המועצות לשעבר בניסיון לעשות דה לגטימציה לדוברי הרוסית בישראל.
.
הפעילות בוצעה בישראל על ידי עובדת של האוניברסיטה הפתוחה בשם נטליה רוטנברג, חלקה אף בוצעה ממחשבי האוניברסיטה הפתוחה וחלק מהפעילות הפוליטית נגד ישראל ביתנו נעשית בזמן עבודתה. על פי החשד הופעלו בוטים רבים ברשתות החברתיות ועל מנת לטשטש את אותם הבוטים הופעל שרת בבעלות חברה רוסית בגרמניה ודומיין מארה"ב.
.
הפעילות של האתר מעורכת בעשרות אלפי שקלים מידי חודש ששולמו על ידי מקורות עלומים, מה שמעלה את החשד כי מדובר בפעילות פוליטית מוסוות הממומנת על ידי גורמים עלומים תוך חשד לעבירות לפי חוק מימון מפלגות, חוק הבחירות (דרכי התעמולה), חוק איסור לשון הרע ובניגוד להחלטת יו״ר ועדת הבחירות האוסרת על תעמולה אנונימית ולהנחיות מבקר המדינה.
.
הדוח שקיבלנו מחברת הסייבר המקצועית הועבר במלואו למשטרת ישראל ובפרט ללהב 433, וכן לידיעת היועץ המשפטי לממשלה.
.
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן