מבזקים

עוד ישראלי נדבק ושני קשישים מנוסעי האונייה מתו

ישראלי רביעי מקרב נוסעי האונייה אובחן כחולה בקורונה זאת עוד טרם שובה של הקבוצה הישראלית לארץ. היום נמסר גם על מותם של שני קשישים כבני 80 מקרב החולים שפונו מהאונייה.
 
סין מדווחת על מספר מתים ונדבקים הנמוך ביותר מאז ה-25 בינואר, מועד שבו התבשר העולם על המחלה המידבקת. כרגע עוד אין מזור אבל נראה שהליכי הבידוד המחמירים הננקטים בסין מניבים תוצאות חיוביות.
 
בזמן הקרוב, עוד לפני סוף השבוע, צפויים להגיע לארץ 11 הישראלים מהאונייה. מדובר באלה שלא נדבקו. ארבעה נוספים שלקו בקורונה מאושפזים ביפן. הרביעי אובחן ביום חמישי ונכנס לאישפוז לצד הישראלים האחרים ומאות הקשישים האחרים שנדבקו בקורונה.  היום, דווקא לקראת שובם של הישראלים דווח על מותם של שניים מכ-600 הנדבקים על האונייה.
 
שני המתים הם קשישים. בינתיים, נמסר על ידי גורמי בריאות מרכזיים כי נתוני ההידבקות והתמותה נמוכים לעומת המחלות הקודמות שהורידו את העולם כמו הסארס והזיקה.
 
בישראל כבר מדברים על הקלות בהגעה מתאילנד זאת לעומת רוסיה שמקשיחה את מדיניות הכניסה אליה ממדינות בעייתיות.
 
מה שברור הוא שתעשיית התיירות העולמית ספגה מכה לא פשוטה. שייט הקשישים על אוניות הנוסעים הענקיות משותק, חברות תעופה סופגות הפסדים כבדים וירידה בהכנסות נרשמות בבתי מלון, בבארים ואפילו באיצטדיונים. אנשים חושבים פעמיים לפני יציאה מהבית ואולי טוב שכך.
 
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן