מבזקים

סטטיק ובן אל יהיו הבידור האמיתי באולסטאר הישראלי

13,819 מצביעים ומצביעות מילאו את משאל האולסטאר, דני אבדיה ממכבי ת"א גרף 10,002 קולות וישמש כקפטן של אחת הקבוצות, בעוד ג'יימס פלדין מהפועל ירושלים, שזכה ל-6,340 הצבעות, יהיה הקפטן של הקבוצה השנייה. השניים יעשו "כוחות" מבין שאר 22 השחקנים וירכיבו לעצמם את הנבחרות בדראפט האולסטאר הראשון, שייערך ביום שני בשעה 17:30 (יועבר ישירות בערוץ SPORT5 במסגרת התוכנית "מגרש פתוח").

.

את שתי הקבוצות במשחק יאמנו ארבעת המאמנים של המדורגות הראשונות נכון להיום בטבלה: יאניס ספרופולוס ממכבי ת"א, עודד קטש מהפועל ירושלים, גיא גודס ממכבי ראשל"צ וסטפאנוס דדאס מהפועל חולון.

.

באולסטאר 2020 נראה ייצוג גם לדור הצעיר של הכדורסל הישראלי, בראשות אבדיה ובלאט כמובן, ים מדר ומייקל בריסקר שיערכו הופעת בכורה באירוע. גם לדור הוותיק יותר, בראשות גיא פניני וטל דן. גם בין הזרים ישנו גיוון מעניין בין השחקנים שנמצאים פה כבר מספר עונות כמו גרגורי ורגאס, דקוואן קוק וטוני גפני לבין רוקים בליגה כמו טי.ג'יי וויליאמס, קיוון דבנפורט, ג'מאר גאלי ומרקוס פוסטר.

.

רשימת המשתתפים המלאה: דני אבדיה, סקוטי ווילבקין (מכבי ת"א), תמיר בלאט, ג'יימס פלדין (הפועל ירושלים), אדם אריאל, אלכס המילטון (מכבי ראשל"צ), גיא פניני, מרקוס פוסטר (הפועל חולון), מייקל בריסקר וגרגורי ורגאס (מכבי חיפה), טל דן, דקוואן קוק (עירוני נס ציונה), אבי בן שימול, קיוון דבנפורט (הפועל אילת), איתי שגב, טוני גפני (עירוני נהריה), יפתח זיו, ג'מאר גאלי (הפועל גלבוע/גליל), עמית שמחון, טי.ג'יי וויליאמס (הפועל באר שבע), ים מדר, לטאביוס וויליאמס (הפועל ת"א), ליאור אליהו ופול סטול (מכבי אשדוד).

.

האולסטאר העשירי ברציפות של ליגת ווינר סל ייערך ביום שישי ה-27 במרץ בשעה 14:00 בהיכל מנורה מבטחים ויכלול גם את תחרות ההטבעות, תחרות השלשות, הופעות של הצמד סטטיק ובן אל, עדן חסון והפתעות רבות נוספות.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן