מבזקים

המשטרה חייבת למנוע ממכבי תל אביב להפר את הוראות הבידוד

‫קחו את איטליה למשל. האיחור בטיפול בקורונה הפך את ארץ המגף לבית משוגעים ענק. בתוך שבועיים יותר מ-10 אלפים חולים, יותר מ-630 מתים בהם 168 ביממה האחרונה בלבד. עכשיו ננקטים הצעדים הדרקוניים שהיו מתייתרים לו נהגו מלכתחילה לא בזלזול. איטליה כולה משותקת, עשרות מיליונים כלואים בבתיהם והמדינה משותקת.

 

 

 

אז ראו את איטליה כתמרור אזהרה ענק. אני מצפה מהמשטרה לא להרשות בשום אופן לשימון מזרחי להכניס 5,000 אוהדים למשחק מחר מול באסקוניה. לא תיתכן אפלייה כזו.

.

מצד אחד המשטרה מתהדרת על פתיחת תיקים פליליים לאזרחים מפירי בידוד ומצד שני מכבי ת״א עושה מה בא לה ובפרהסייה מעוררת תרעומת.

.

אגב, ההוראות עתה הן בדבר מקסימום 2,000 איש להתקהלות. המשמעות היא לא יותר מ-1,500 אוהדים מקסימום בגלל מאות אנשי הפעלת האולם ביד אליהו, סגרנים, קבוצות ומלוויהם ונספחים. החוק זהה לכולם ויש לקיימו.

.

 

ממכבי תל אביב נמסר:

מכבי תל אביב ?: מועדון הכדורסל מכבי תל אביב נמצא בקשר רציף עם משרד הבריאות ומשרד הספורט בנוגע להנחיות בעקבות התפרצות וירוס הקורונה.
בתחילה, הכינה מכבי FOX תל אביב תכנית לאירוח 9,000 צופים לקראת המשחק מול באסקוניה ביום חמישי הקרוב, כפי שהותר במשחק הליגה בירושלים לפני יומיים. לאחר מכן שונו ההנחיות על ידי משרד הבריאות ובהתאם לכך הוכנה על ידינו תכנית חדשה לארח 5,000 צופים בלבד. תכנית זאת גם פורסמה לקהל המנויים שלנו, שניצל את מנגנון האכלוס ובמהירות שובצו 5,000 מנויים למשחק.
הערב נודע לנו על שינוי נוסף ולפיו תותר כניסתם של 2,000 צופים בלבד. אנחנו לומדים את המשמעויות ומחר נעדכן פומבית כיצד נפעל בנוגע להנחיות החדשות.

.

 

עניין מרכזי ‬

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן