מבזקים

לעצור את הטירוף: די עם משחקי הכדורסל המסכנים רבבות

היה צריך שכל אמריקאי כדי להפסיק את האובססיה של שימון מזרחי. פיב״א הודיעה להפסיק לשחק מיום שישי וזה כולל את הפועל ירושלים וליורוליג לא היתה ברירה אלא לאמץ לא ישוב כמה ממכבי ילחצו להמשיך.

.

האמריקאים קיבלו שכל והחליטו לעצור את הטירוף. למרות שהאפידמיה מתפשטת וקטלנית עכשיו בעיקר באירופה שם, מעבר לים ההיגיון עובד. ה-NBA נעצר ובאיחור משווע גם היורוליג מפסיק כנראה ועוד לא סופי את הטימטום. השחקנים האמריקאים רוצים הביתה לפני שהדלתות נסגרות להם.

.
לא נשכח ולא נסלח על ההתנהלות השערורייתית, האגוצנטרית ומבחילה של מכבי שלא התחשבה בסכנות האורבות מהתקהלויות בלתי נחוצות בעליל. פיחסה.

.

מכבי הודיעה:

 

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב קיבלה את הודעת היורוליג לפיה משחקי היורוליג נדחו עד להודעה חדשה. לאור זאת, לא יתקיים המשחק המתוכנן להערב מול באסקוניה.
הודעת היורוליג ניתנה על רקע הכרזת ארגון הבריאות העולמי מאמש לפיה וירוס הקורונה הפך למגפה עולמית, גידול הסיכון למשתתפים במשחקים, הגבלות ושיבושי התנועה באירופה והמלצות רשויות הבריאות.

.
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ימשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ויעדכן לפי הצורך.

.
"עשינו כל מה שרק ניתן על מנת לאפשר ולהמשיך לקיים את משחקי היורוליג כסדרם, הכל בהתאם להנחיות ולדרישות המוסדות המוסמכים ואנו מודים להם על שיתוף הפעולה", אמר יושב ראש המועדון עו"ד שמעון מזרחי.

.

"נוכח ההתפתחויות שחלו בארצות אירופה ביממה האחרונה התקבלה ההודעה מהיורוליג בדבר הפסקת המשחקים בשלב זה, שכמובן חלה גם עלינו כבר מהערב ולאור זאת הן באסקוניה והן השופטים יחזרו עוד היום לארצותיהם".

.
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן