מבזקים

האוניברסיטה הפתוחה מאפשרת קריאה חינמית של ספרי עיון אקדמיים

38251E31-80F1-4FCF-8DD5-71095D3A3A04

ברכות להנהלת האוניברסיטה הפתוחה שהודיעה כי היא מאפשרת גישה חינמית לקהל הרחב לפרקים נבחרים ממיטב ספריה הדיגיטליים.

.

פתיחת הגישה תאפשר לעשרות אלפי הישראלים שתקועים בבתיהם המחפשים כיצד להפחית הוצאותיהם בתקופה הקרובה ובכל זאת ליהנות מתרבות פנאי.

.

 

הספרים הדיגיטליים הפתוחים באתר הבית של האוניברסיטה הפתוחה הם ספרי עיון וספרי לימוד של הוצאות למדא, בתחומי דעת שונים: היסטוריה, מדע המדינה ויחסים בין-לאומיים, פסיכולוגיה, לימודי דמוקרטיה, ממשל ומדיניות ציבורית וארכאולוגיה. חלק מהספרים שניתן למצוא באתר: "אידיאולוגיות פוליטיות מודרניות", ״בית מול הים: חיי יומיום בקיבוץ של ראשית שנות האלפיים״, ״מדודלי לדיגיטלי – 50 שנות טלוויזיה לילדים בישראל״, ״השביתה: משפט, היסטוריה ופוליטיקה״, ״היסטוריה של הפסיכולוגיה״ ועוד.

מנהלת מחלקת הפיתוח האקדמי וההוצאה לאור באוניברסיטה הפתוחה, מאיה להט-קרמן:״הספרים שלנו נמצאים בחזית ההשכלה והרחבת הדעת בישראל. אצלנו באוניברסיטה, ההשכלה הגבוהה פתוחה תמיד לכולם, ובמיוחד בימים אלה רצינו לחלוק את האוצרות שלנו, ולאפשר לכולם מעט מזון למחשבה ולהתנתק מעט מההוויה היומיומית הלא פשוטה".

.

למדא הוא שמן של שתי הוצאות הספרים של האוניברסיטה הפתוחה –למדא לימוד והרחבת דעת ולמדא עיון. בחנות האינטרנטית של למדא ניתן למצוא את המגוון הרחב של ספרי הלימוד בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה. ספרים אלה משמשים עשרות אלפי מורים, סטודנטים ומרצים בכל האוניברסיטאות בארץ, וציבור רחב של אנשים הרוצים לדעת עוד בנושאים שונים ומגוונים.את ספרי למדא ניתן לרכוש גם ברשתות הספרים הגדולות ובחנויות הפרטיות.

טובי החוקרים בכל תחום היו שותפים לכתיבת הספרים, שמצטיינים ברמה אקדמית גבוהה, בלשון בהירה ובהפקה מעולה.

שיטת הלימוד באוניברסיטה הפתוחה מבוססת על לימוד עצמי בשילוב מפגשי הנחיה ותרגול. לשם כך האוניברסיטה מוציאה לאור ספרים המשמשים חלק מחומר הלימוד בקורסים השונים, וקיימת האפשרות לרכוש את ספרי הלימוד האלה בנפרד מן הקורסים. בקטלוג למדא תוכלו למצוא כ-1,500 כותרים במגוון נושאים.

.

באתר למדא תוכלו לחפש ולמצוא את ספרי הלימוד בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה מסודרים על-פי מגוון רחב של נושאים, ובכל נושא תוכלו למצוא קישורים לספרים נוספים באותו תחום מבוקש.

בצל התפשטות נגיף הקורונה 47,000 הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה החלו את לימודי סמסטר ב׳ השבוע כאשר כל הקורסים של האוניברסיטה נלמדים באופן מלא בדיגיטל. אלפי סטודנטים התחברו למפגשים הסינכרוניים בקורסים השונים והמערכות הדיגיטליות של האוניברסיטה עמדו בעומסים הכבדים.

במקביל הסטודנטים נהנים ממערך תמיכה שקיים גם בימי שגרה: ייעוץ טלפוני, אתר קורס המכיל את חומרי הלימוד הדיגיטליים, צפיה בהקלטות של שיעורי האונליין, תמיכה בפורומים ובצ'אטים עם חברי סגל ההוראה והסגל בכיר, הגשת את כל המטלות באמצעים דיגיטליים, וקבלת משובים וציונים כמקובל.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן