מבזקים

נחשפו בתי זונות שהופעלו בידי מאדאם

המשטרה חשפה רשת סחר בנשים למטרות זנות  שפעלה בדירות דיסקרטיות בגוש דן במסווה של מתן שירותי עיסוי ונוהלה על ידי אישה. הרשת פעלה במשך שנים, היקף פעילותה עמדה על עשרות מיליונים והזונות היו בעיקר נשים שיובאו מאוקראינה וממדינות מזרח אירופיות אחרות.
.
המשטרה מסרה כי בתום חקירה סמויה של יחידה מרכזית במשטרת ישראל, בשיתוף רשות המיסים והביטוח הלאומי נעצרו 8 חשודים, אשר על פי החשד, הפעילו רשת מסועפת, שעסקה בהבאת נשים לארץ לצורך עיסוק בזנות וסרסרות בזנות, על ידי העסקת נשים במתן שירותי מין בדירות דיסקרטיות בגבעתיים, ר״ג, פ״ת ורעננה.

 

.

בתי הזונות פעלו במסווה של מתן שירותי עיסוי. בראש הרשת עמדה אישה בת 50 מרמת גן , אשר בין היתר, הובילה את מסע פרסום גיוס הקורבנות ביחד עם בן זוגה לשעבר, שנעצר אף הוא. לוענת המשטרה המאדאם ניהלה את עובדי הרשת ואף הדריכה את הנשים כיצד עליהן לפעול במסגרת עבודתן.

.

לצידה של ראש הרשת פעלו חשודים נוספים, כשלכל אחד מהם תפקיד ותחום אחריות מוגדר.

מחקירתה הסמויה של המשטרה עולה כי הרשת פעלה מזה מספר שנים וכי החשודים פעלו באופן שיטתי ומתוחכם, תוך ניצול ופגיעה בקורבנות. את קורבנותיהן נהגה הרשת לגייס באמצעות פרסום מודעות באתרים בשפה הרוסית בארץ ובחו״ל: ״דרושות מעסות – שכר גבוה״.

.

עוד עלה מהחקירה כי שירותי המין בדירות הדיסקרטיות פורסמו במסווה של שירותי עיסוי בפורטלי הסקס והעיסוי באתרי אינטרנט שונים.

מדובר בחקירה משולבת, שעברה לשלב הגלוי והתקיימה בשילוב זרועות עם רשות המיסים, הביטוח הלאומי ובליווי פרקליטות מחוז ת״א.

.

במסגרת החקירה וכחלק ממנה, ייחקרו המעורבים גם בחשד לביצוע עבירות של הלבנת הון בהיקפים המוערכים במיליוני שקלים ועבירות נוספות על פי פקודת המיסים.

עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, יצאו כוחות משטרה משולבים לאיתור המעורבים ולמעצר 8 החשודים, אשר יובאו

לבית משפט השלום בת״א לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

צילום: דוברות המשטרה.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן