מבזקים

בסופ״ש מתחדשת התחבורה הציבורית לבליינים בתל אביב

מערך התחבורה המטרופוליני "נעים בסופ"ש" חוזר לפעול החל מסוף השבוע הקרוב ובמסגרתו מוזמנים תושבי הערים הסמוכות לבוא לבחות בעיר הגדולה.

המיזם "נעים בסופ"ש" חוזר לפעול בערים גבעתיים, יהוד, קריית אונו, רמת השרון, שוהם ותל אביב-יפו. פעילותו של המערך הופסקה באמצע חודש מרץ בשל משבר הקורונה.

.

כעת, עם אישור ההקלות להפעלת תחבורה ציבורית, ולאור הצלחתו הרבה של המערך, הוא חוזר לפעול. כדי לשמור על בריאות הנוסעים, שירות "נעים בסופ"ש" יופעל תוך ניצול מקסימלי של 75% ממקומות הישיבה, ועליית הנוסעים תותנה בעטיית מסכה.
.
כמו כן, יעמדו בכוננות כלי רכב נגישים עם מעלון עבור אנשים עם מוגבלות, בהם ניתן ליסוע בתיאום מול המוקד הטלפוני.

.
הקווים שיחזרו לפעול הם קווים 711-705 ביום שישי בשעות 18:00 – 02:00, ביום שבת בשעות 09:00 – 18:00, למעט קו 711 לשוהם / יהוד-מונוסון, שפועל בתדירות נמוכה יותר. ניתן להתעדכן בשעות יציאה מדויקות וזמני הגעה בזמן אמת לכל הקווים באפליקציות התחבורה הציבורית התומכות.

.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "אני מברך על חזרת שירות ההסעות נעים בסופ"ש, שהנו פרי שיתוף פעולה בין רשותי, המספק מענה על צורך קיים וחשוב של רבים מתושבי גוש דן. לאחר ההצלחה האדירה בהפעלתו והפסקתו לאור המצב המורכב במדינה בחודשים האחרונים, כעת השירות חוזר, בכפוף לנהלי משרד הבריאות. קיבלנו מאות פניות בקשה להחזרת השירות ואני שמח ששוב יתאפשר לתושבי העיר להגיע ולחזור, גם בסופי שבוע בבטחה ובבריאות למקומות השונים."
.
ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו: "אני שמח על כך שקווי התחבורה היעילים והנוחים חוזרים לפעילות כחלק מהחזרה המבורכת לשגרה, וכך יופחתו עומסי התנועה בכבישים בסוף השבוע. בני הנוער והצעירים בעיר, החפצים לצאת לבילוי ונופש במהלך השבת, והגמלאים המעוניינים לצאת לעיר הגדולה, במיוחד אלה שידם אינה משגת שכירת מונית לשם כך, יוכלו לשוב ולהשתמש בשירות זה."
.
אבי גרובר, ראש עיריית רמת השרון:  "זהו עוד שלב בחזרה לשגרה וזה מרגש בפני עצמו. אני מקווה שהצעירים שלנו יגלו אחריות וישמרו על כללי הקורונה. מעבר לזה אנחנו מקווים שנוכל לחזור ולהפיק אירועי חוצות כדי שבקיץ הזה הקו מתל אביב-יפו לרמת השרון יהיה לא פחות עמוס מהדרך ההפוכה."
.
איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם: "צמצום היקף התחבורה הציבורית בשוהם בתקופת הקורונה היה משמעותי מאוד ופגע באיכות החיים של רבים מהתושבים. חזרת קווי סוף השבוע לפעילות משמחת מאוד והיא מסמלת חזרה מבורכת לשגרה של בילוי ופנאי בסוף השבוע לחיילים ולצעירים".
.
רון חולדאי, ראש העיר תל אביב-יפו: "אני מברך את ראשי הרשויות השותפים שלנו על ההחלטה להמשיך בהפעלת "נעים בסופ"ש" עם פתיחת המשק וההקלות לאחר תקופה לא פשוטה. המערך יחזור לפעול בסוף השבוע הקרוב ויענה על הצורך הבסיסי של בני אדם לנוע מקום למקום בתוך מטרופולין גוש דן ובכך גם יסייע להגעת לקוחות לעסקים המקומיים ושיקומם. כולי תקווה שעם הקמת הממשלה החדשה והצורך המוכח של הציבור ברשת תחבורה מטרופולינית הפועלת בהצלחה רבה בסופי השבוע, תיבחן האפשרות להרחבת השירות לכלל תושבי המדינה".
.
מיטל להבי, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התחבורה בעיריית תל אביב-יפו: ״כחלק מחזרת המשק לשגרה אנו מחזירים לפעילות את ״נעים בסופ"ש", מערך התחבורה המטרופוליני, שלאורך כל חודשי פעילותו הוכיח כי הוא שירות חיוני והכרחי בישראל. אין ספק, שחידוש השירות לא רק יספק אמצעי ניידות לאוכלוסייה, אלא גם יעודד הגעה בסופי שבוע למוקדי הבילוי והפנאי ובכך יסייע להתאוששות עסקים רבים ובייחוד למסעדות, לברים ולמוסדות תרבות בערים השותפות, שספגו בחודשים האחרונים מכה כלכלית קשה. בחודשים האחרונים אנחנו מצויים בקשר עם ערים נוספות שהביעו התעניינות, ואנו מקווים שעם חידוש הפעילות וכבר בתחילת הקיץ הן יצטרפו לשורותינו.״

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן