מבזקים

ביבי נבהל מהמרד ונכנע למסעדנים

רק כוח הוא מבין הביבי הזה. איומי המרד עשו את שלהם וממש לפני כניסת השבת פירסמה לשכת נתניהו את כתב הכניעה. כיוון שמדובר בתבוסה ולא בניצחון מצרפים גם את שמו של בני גנץ. שגם הוא ייצא אידיוט למה רק נתניהו?

 

וכך נכתב בהודעה מלשכת ראש הממשלה הלא רזרבי:

.

על מנת לאפשר היערכות ובשל רכישת מלאי המזון במסעדות, החליטו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון ורה"מ החליפי בני גנץ להשאיר את המסעדות פתוחות עד יום שלישי, 21.07, בשעה 05:00 בבוקר, לפי המתכונת שהייתה נהוגה עד כה.

– הממשלה תאשר את ההחלטה בהקדם.

שיר כהן
דוברת ראש הממשלה.

.

‫ביום רביעי, כשהוא חילק מיליארדים בהודעה לתקשורת יוחס המהלך רק לנתניהו ולשר האוצר. ראש הממשלה הרזרבי ״נשכח״. עכשיו צורף גם גנץ התמים לזיגזג המביש בנוגע למסעדות. הגנץ הזה בכלל לא מבין איזה ספינים אכזריים עושים לו על הראש? טירון אומלל.

.

 

 

אפשר להבין את בעלי המסעדות המורדים. הם השקיעו הון ברכישת חומרי גלם, מזון, נערכו והתכוננו.

.

חלקם אפילו בישלו חלק מן המנות ופתאום הביבי הזה החליט בדיוק לפני תחילת המשפט שלו לכפות עליהם לסגור מהיום להיום ללא התרעה. זה פשע כלכלי בלתי נסבל והאשמה כל כולה רובצת לפיתחו של נתניהו.

.

מצד שני, זה לא אומר שאתה צריך ללכת הערב למסעדה מורדת ולסכן את חייך וחיי בני משפחתך. אם תתעקש למרוד גם אתה, זו עלולה להיות הסעודה האחרונה שלך כאדם נטול קורונה.

.

ותחשבו על זה לפני שאתם עושים שטויות אמוציונליות.

.

וכדי להבין את תחושתם הקשה של מפעילי המסעדות ובתי הקפה, הנה למשל ההודעה של רשת ״קפה קפה״ המצויינת שהופצה היום לתקשורת. גילוי נאות: הכותב מכיר את הבעלים וסבור שהוא נכס לחברה בכללותה בפעילותו העיסקית הברוכה:

 

*

הודעה מטעם רונן נמני, בעלי קבוצת קפה קפה, המונה כ–15 רשתות ו–300 סניפים* :

״מרבית בתי הקפה והמסעדות שמפעילה הקבוצה לא יוכלו לעבוד תחת המגבלות החדשות. אלו לא הגבולות זה פשוט כסת״ח של הממשלה המחורבנת הזאת.

.

במרבית המסעדות ובתי הקפה של הקבוצה אין אפשרות לטיוק אווי ומשלוחים. *אנו נאלץ לסגור מעל מאתים מקומות ולשלוח עשרות אלפי עובדים למעגל האבטלה* ומאות זכיינים שמאבדים בשנית את העסק ואת הפרנסה.
זהו כנראה המסמר האחרון בארון הקבורה של ענף המסעדנות בישראל. *כל הכבוד לממשלת נתניהו שהצליחה למוטט את המעסיק הכי גדול במשק ענף ההסעדה*״.

.

 

מאוחר יותר ביום שישי, נתניהו נבהל מהמרד ונכנע. המסעדות יפעלו עד יום שלישי בבוקר. זה לא אומר שאתם מוכרחים ללכת אליהם בימים שבהם מידי יום נשברים שיאי הידבקות חדשים.

.

רמי יצהר

Rami Yitzhar
עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן