מבזקים

נתניהו מאבד שליטה והטינה נגדו גוברת גם בימין

אוי ביבי, ביבי. בשבתך בכלא, כשתכתוב את זכרונותיך בשיטת האסיר אולמרט, אל תשכח להכניס את השקופית הזאת להיסטוריית הזיגזוגים האינסופית הכה אופיינית להתנהלותך הקלוקלת.

.

בכיתוב לתמונה ציין כך: לעיתים קרובות מדי קיבלתי החלטות נמהרות מדי שנאלצתי לשנותן. נכון שכך נהרסה כל חלקה טובה בארצנו אבל מה איכפת לי? האידיוטים תמיד סלחו לי על הכל. חבל שהשופטים לא. ביבי – נמאסת, כבר אמרנו?‬

.

ובשטח מתעצמת הנוכחות החברתית המפגינה. נתניהו מנסה להדביק למפגינים תווית סמולנית אבל הפעם בלי הצלחה. מסתבר שהפעם כבר קשה לו לרמות את כוווולם כל הזמן.

 

אז נכון שעוד יש כמה הזויים שאפשר לשלוח אותם להפגין מתחת לבית של אהוד ברק כקונטרה להפגנות בבלפור אבל למה שם אף אחת לא מורידה חולצה?

.

‫גם נתניהו וגם גנץ מתגרים ללא מעצורים באיראן ובחיזבאללה בתקווה לתגובה שתסיט את תשומת הלב ממחדלי הקורונה של ממשלתם נפוחת הכישלונות. אין כמו המצאת שעיר לעזאזל חיצוני כדי להדחיק מחדלים אל מתחת לסף התודעה הזמינה. את מחאת הקוטג׳ חיסל ביבי בעסקת שליט. הנקמה האיראנית מתוחכמת: התעלמות מהפרובוקציה. רוה״מ והרזרבי הכושל שלו משחררים רמזים מתריסים אבל נסראללה וחמינאי יותר חכמים ‬מהצמד ושותקים. ממ שרוצה להעיף את נתניהו חייב לתת לו לתלות את עצמו במו ידיו.  הבעיה היחידה שזה על חשבון כולנו.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן