מבזקים

ירידה בתחלואה מניבה איומי המרדה

אל תקנאו במקבלי ההחלטות בישראל בלי קשר ליחסכם האישי למי שאחראי על ניהול המדינה כרגע. הסיבה פשוטה: אלה ימים שבהם אין כלל אפשרות לקבל שום החלטה שתהיה מקובלת על כוווולם ושהכל יירתמו להשגת המטרה.

 

אי זהות האינטרסים של קבוצות שונות באוכלוסיה כה בולטת עד שהכל איבדו אמון בשלטונות כשהסיבה העיקרית היא ההבנה הכללית שנתניהו מונע בראש ובראשונה ממניע אישי מובהק: הוא מעוניין להביא לדחייה נוספת במשפטו ולשם כך הוא מקריב את האינטרס של כולנו.

 

כרגע, חלק ניכר מן ההגבלות המוטלות על הפרט מקורן ברצונו לשמר מצב חירום. אלא שמדובר בחוקים שהציבור אינו יכול לעמוד בהם וזו הסיבה שכל כך הרבה בכירים במערך השלטוני, הצבאי והביטחוני נתפסים בעצמם עוברים על התקנות והחוקים שנתניהו כפה על המדינה.

 

המצב שישראל הידרדרה אליו הוא באשמת הנגיף בחלוקה זהה לאשמת נתניהו. עכשיו, מגיעה נקודת הרתיחה. חלק מן העצמאים הקטנים, בעלי העסקים והמשרדים שכלל אינם עוסקים בקבלת קהל מאיימים ברצינות במרד החל מתחילת השבוע. הכל מודים שחלק מן ההגבלות אכן אכזריות ומיותרות וקבלתן באה מסיבות פוליטיות ולא ענייניות.

 

החרדים דרשו וקיבלו הגבלות כלליות במקום שהיו צריכות לחול רק עליהם. בפועל גם זה לא הועיל כיוון שהם ובעיקר הם מצפצפים גם עכשיו על החוק ועוד ברייש גליי. וכך, המשטרה פועלת בעיקר היכן שקל לה ומה שנראה בתקשורת הוא היטפלות לנערה בחוף הים, לנהג בודד או לאיזה קיוסק עלוב.

 

אלה ימי דמדומים שבהם הליכודניקים לכודים במלחציים מפלצתיים של דיקטטור המושל בהם ובכולנו ביד רמה ואין מי שמעז לצאת נגדו.

 

המפתח הוא בידי גנץ ואשכנזי. הם כבר הבינו שביבי לא יעביר לבני את בלפור ולכן הליכה מהירה לבחירות יכולה רק לסייע לכחול לבן להציל חלק מכבודה הרמוס.

 

בתחילת השבוע ידונו גם בחזרה הדרגתית ללימודים. תחילה בגני הילדים אחר כך בכיתות הנמוכות עד גיל 10. המטרה היא להגיע לכאלפיים נדבקים ביום ואז חזרה לסוג של שגרה מוגבלת לפי תוכנית הרמזור המקורית. על הדרך עוד יתגלו מוקשים ומהמורות ובינתיים הדרך הנכונה לא ליפול קורבן למעללי ביבי היא שני מטר, מסכה ואי התקהלות. לא כל כך מסובך.

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן