מבזקים

מגרשים למכירה

חברת א.ב מוראנו משווקת מגרשים למכירה באזורי הביקוש המובילים בישראל. לחברה ניסיון רב בפיתוח יזמות ושיווק נדל"ן מסחרי ופרטי מניב להשקעה עבור משקיעי קצה קטנים, בינוניים וגדולים בהתאמה אישית לתקציב ולסוג הנכס הנועדף על הלקוח. מוזמנים לראות פרויקטים שאנו מקדמים בימים אלה ולבחור פרויקט מתאים עבורכם. פנו אלינו ליעוץ ללא עלות וקביעת פגישה לקבל כל הפרטים לגביי הפרויקט שבחרתם.

 

זה הזמן להיכנס לנדל"ן!

 

חברת א.ב מוראנו מציעה לכם הזדמנות חד פעמית לרכישת קרקע חקלאית, קרקע מופשרת, שטחים למכירה, משרדים להשקעה ועוד. לחברתנו ניסיון רב בפיתוח והשלמת פרויקטים דומים בעבר, אם הפנים לעתיד בתקופה בה שוק הנדל"ן מתאושש מהתקופה הקשה שעבר והצמיחה באופק ברורה וחזקה מאי פעם. אל תפספסו את ההזדמנות להשקיע בנדל"ן עוד היום לפני שהמחירים עולים והקרקעות להשקעה נגמרות.

 

קרקעות למכירה – א.ב מוראנו

 

קרקע להשקעה היא נתיב ההשקעה המניב והרווחי ביותר בכל העולם ובוודאי בישראל. כל משקיע נדל"ן יודע זאת וזו הסיבה שמשקיעי נדל"ן מצליחים רק להגדיל את הנכסים וההון שלהם כל שנה. משקיעי נדל"ן קטנים יכולים להצטרף להצלחה על ידי בחירת פרויקטים בטוחים בעלי סיכוי גבוה להחזיר את ההשקעה תוך כמה שנים ולהביא תשואות של עשרות אחוזים על הנכס, בין אם זה משרד להשקעה, קרקע חקלאית להשקעה, נדלן מסחרי או כל נכס נדל"ן אחר.

 

מגרשים למכירה – א.ב מוראנו

 

בבואכם לבחור מגרש להשקעה עליכם לשים לב לכל הפרטים כגון, מה סטטוס הקרקע ? מתי ניתן יהיה למכור אותה בעתיד ? מה ייעוד הקרקע ?  איפה בדיוק ממוקם המגרש שלכם ? פרטים אלה חשובים גם לקביעת מחיר המגרש וגם להמשך. בישראל אין מלאי גדול של קרקעות למכירה ומגרשים למכירה ולכן כל הזדמנות לרכישת מגרש היא הזדמנות שכדאי לבדוק אותה אך בזהירות רבה. קיימים פרויקטים לא בטוחים בשוק, הבטחות שתקבלו מקבלנים ויזמים לגביי פרויקטי פינוי בינוי או תמ"א שעדיין לא קיבלו אישור אך היזם כבר מקדם אותם. חשוב לבדוק כל מקרה לגופו בשבע עיניים ולקבל בטוחות מאותו יזם לגביי וודאות קבלת אישורי הבנייה ולוח הזמנים הצפוי להוצאת העסקה לפועל.

 

א.ב מוראנו – קרקע חקלאית, קרקע מופשרת, שטחים למכירה, משרדים להשקעה

 

חברת א.ב מוראנו תיתן לכם את השקט הנפשי ואת הביטחון המלא בכל פרויקט שתבחרו ותלווה אתכם מ-א' עד ת' לכל אורך ההשקעה שתבחרו בין אם זה מגרש למכירה, משרד להשקעה או כל נכס נדלן אחר שברשותנו. היכנסו לקרוא המלצות וביקורות מלקוחות מרוצים שקיבלו מאתנו מעטפת שירותים מלאה כולל עורך דין, שמאי וכל בעל מקצוע רלוונטי שיכול לסייע לנו לקדם את עסקת מכירת או קניית הקרקע בבטחה.

 

מגרשים למכירה במיקומים מובילים – חברת א.ב מוראנו

 

שוק הנדל"ן בישראל קצת נרגע לאחרונה בעקבות דברים אחרים שהתרחשו בעולם אך מי שזוכר את ההיסטורי של שוק הנדל"ן בישראל  וקצת מבין ויודע מה המצב האמיתי בשוק כיום, יודע שהשוק שדשדש בשנה וחצי האחרונות עומד לחזור למוקד העניינים בקרוב. מגפת הקורונה יצרה טרנדים חדשים בתחום הנדל"ן בארץ ובעולם. מרכזי הערים הצפופות אשר נפגעו בצורה חזקה מהמגפה גרמו לרבים לרצות לעזוב את העיר בהקדם האפשרי ולחפש בתי מגורים בפרברים ובאזורי הכפר או מחוץ לעיר. תופעה זו גרמה לערך הקרקע לבנייה לעלות ובתים פרטיים להיות שווים כיום הרבה יותר מתמיד. גם לפני כן בית פרטי וקרקע היו שווים הרבה אך כיום הביקוש עולה על ההיצע וזאת הזדמנות בלתי חוזרת לכל משקיע נדל"ן נבון או כל אדם מהישוב להיכנס לתחום ולרכוש קרקע למגורי מחוץ לעיר !

 

איפה כדאי לרכוש קרקע בישראל?

 

מפת הנדל"ן הישראלית לא השתנתה יותר מדי מאז שנות ה-50. כמו בעבר גם כיום תל אביב היא המקום המבוקש ביותר למגורים בישראל ומסביבה מסתדרת מפת הביקוש לפי רדיוס מהמרכז. יחד עם זאת חלו בישראל בשנים האחרונות שינויים הקשורים לתחבורה ולדרכי גישה לערים המרכזיות, עיר הבהד"ים ליד באר שבע הוקמה ומתפתחת ויש עוד אזורי ביקוש חדשים. אזור השרון תמיד היה בין האזורים היקרים ביותר, רעננה, הוד השרון וישובים סמוכים וכן בחיפה יש ביקושים לא מעטים לנדל"ן. חברת א.ב מוראנו מכירה לפני ולפנים את מפת הנדל"ן הישראלית ויודעת לזהות את הפרויקטים הבאים העומדים להפוך לפנינות נדל"ן בישראל. על מנת להצליח בתחום הנדל"ן יש צורך בחוש ריח מפותח והכרת השטח ולצד זה לעבוד בצורה יסודית. סבלנות היא שם המשחק בתחום הנדל"ן וניצול הזדמנויות.

 

קרקעות למכירה באזורי הביקוש המובילים בישראל  – חברת א.ב מוראנו

 

מתעניינים ברכישת קרקע להשקעה ? גלשו באתר ועברו על הפרויקטים הקיימים שאנו מקדמים בימים אלה : קרקעות למכירה בחולון קרקעות למכירה בהוד השרון, קרקעות למכירה ברעננה, קרקעות למכירה בקדימה צורן, קרקעות למכירה בחדרה ועוד.

כל פרויקט מלווה על ידינו ומבטיח לכם שקט נפשי ופוטנציאל רווח גדול לזמן רב. בנוסף אנו פועלים בתחום הנדל"ן המסחרי ומציעים מגוון מגרשים למכירה במחירים אטרקטיביים שכדאי לנצל עכשיו כל עוד המחיר עדיין לא עלה בשל התאוששות השוק המובטחת בשנים הקרובות.

היכנסו למאמרים בנושא ולמדו עוד על פרויקטים נוספים שאנו מקדמים וקבלו מידע כללי על תחומי השקעת הנדל"ן המרכזיים בישראל, קרקעות למכירה, קרקע חקלאית, קרקע מופשרת ועוד.

מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהגיע לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות במהלכה נציג בפניכם את כל אפשרויות ההשקעה הטובות ביותר הקיימות בישראל להשקעה בנדל"ן מניב, פרטי או מסחרי באזורי הביקוש המובילים בישראל.

כל פרויקטי הנדל"ן הקודמים והעתידיים של חברת א.ב מוראנו עומדים בכל התנאים המחמירים ביותר למציאת הסטטוס התכנוני הטוב ביותר, מציאת הפרויקטים הבטוחים ביותר עם פוטנציאל הרווח הגבוה ביותר ועמידה בלוח זמינה מוקפד.

 

משקיעים בנדל"ן בטוח – חברת.ב מוראנו

 

אל תאחרו את הרכבת ובואו למצוא עוד היום השקעת נדל"ן מניב בתקציב המתאים לכם באחד הפרויקטים המובילים באזורי הביקוש הטובים בישראל. חברת א.ב מוראנו מקפידה על השגת זכויות בנייה בזמן הקצר ביותר ולפי כל האישורים הדרושים ומבטיחה לכם השקעה בטוחה ושקטה עם אפשרות רווח גדול ללא סיכון.

חברת א.ב מוראנו שמה דגש על מקצועיות, אמינות ושירות ועובדת בשקיפות מלאה עם הלקוחות והספקים שלה לאורך כל הדרך. אנו רותמים את הידע והניסיון שלנו על מנת להביא ללקוחות שלנו את ההשקעות הטובות ביותר בכל סוג נכס נדל"ן בו תבחרו, בין אם זו השקעה בקרקע או בכל נכס נדלן אחר.

מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים לחזרה באתר ונחזור אליכם לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית  ללא עלות וללא התחייבות עוד היום למציאת פרויקט הנדל"ן המתאים ביותר עבורכם ! בהצלחה.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן