מבזקים

אריק פינטו מונה ליו"ר המועצה הלאומית לספורט

19BB0DE6-6887-4D7E-A724-FC188610FBD1

מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר אריק פינטו, מונה היום ליו"ר המועצה הלאומית לספורט ויחליף את היו"ר היוצא, אנדרי אוזן שכהונתו הסתיימה.

.

פינטו, 59, מחזיק בתואר ראשון במנהל עסקים ממכללת ניו אינגלנד ותואר שני במינהל ציבורי מאוניברסיטת קלארק. לאחרונה, סיים פרק של כ-40 שנים בהם מילא מגוון רחב של תפקידים בבנק הפועלים ומשמש כיו"ר חברת "בבילון" ובכך מביא עמו נסיון ניהולי נרחב. פינטו פעיל מאוד בתחום הספורט, הוא מאמן כדורסל מוסמך וזכה למאמן העשור בכדורסל מטעם משרד התרבות והספורט במסגרת חגיגות העצמאות השישים למדינת ישראל מטעם וינגייט. פינטו אף אימן את נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים והביא אותה לאחר שני עשורים לאולימפיאדת בייג'ינג שם סיימו במקום השישי.

.

המועצה הלאומית לספורט היא הגוף המייעץ לשר התרבות והספורט ומאפשר להוביל מדיניות ארוכת טווח ולהניע תהליכים אסטרטגיים לטובת פיתוח הספורט בישראל.

*

שר התרבות והספורט חילי טרופר:
"אריק פינטו הוא דמות מעוררת השראה ומנהל מוכשר במיוחד. הוא מביא איתו ניסיון מנהיגותי וניהולי עשיר כולל בהובלת תהליכי שינוי ואני סמוך ובטוח שאת כל הניסיון, היכולת והערכים הוא יביא עימו לתפקיד חשוב זה.
פינטו הוא גם איש ספורט, ובין השאר הוביל כמאמן את נבחרת ישראל בכדורסל על כסאות גלגלים במשחקים הפראולימפיים בביג'ינג. אני מודה לאריק על הנכונות ליטול על עצמו את האחריות ואני משוכנע שביחד נצליח להוביל את הספורט הישראלי קדימה."
*

אריק פינטו:
"ספורט מעניק הזדמנות לכל חלקי החברה הישראלית ומאפשר לכל ילדה וילד את הזכות לחלום ולהגשים. ספורט מחזק את חוסנה של החברה ומעניק לכל העוסקים בו כישורי חיים וערכים מנבאי הצלחה כגון: חתירה למצויינות, נחישות, התמדה, להט, משמעת עצמית, תכנון,קבלת החלטות ועוד
אני מודה לשר הספורט והתרבות על האמון והזכות לתרום לגיבוש האסטרטגיה ולייעץ לקבלת החלטות מושכלות בתחום".

.

עניין מרכזי

www.news-israel.net

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן