מבזקים

נתניהו וגנץ רוקמים קומבינה מחשש שיימחקו פוליטית

D2070C9C-A07D-4C53-9CCC-489B45F4AE2E

סקרים שפורסמו בימים האחרונים מצביעים על מגמה חד משמעית: אם הבחירות יתקיימו במארס, מתנגדי נתניהו יאספו בנקל רוב מוחלט לסילוקו ואילו הצמד הכושל גנץ – אשכנזי בקושי ייגרדו מלמעלה את אחוז החסימה. בשל כך הרושם הוא שקומבינה נרקמת מתחת לפני השטח כדי לדחות את הקץ של שני הבנימין נתניהו וגנץ.

 

אם התקציב לא יעבור בימים הקרובים ואם לא יימצאו 61 ח״כים לדחייה נוספת – הכנסת מתפזרת אוטומטית בחצות בין שלישי לרביעי.

 

הקוסם נתניהו שוב רוקח מזימות. המטרה – לא להגיע ללילה שבין שלישי לרביעי אל התהום מבחינתו – אי יכולת להביא לחקיקת בזק שתמנע בחירות במארס.

 

 

נתניהו מבין שזמנו אוזל. אמנם במארס כבר יימצאו כמיליון הפראיירים הראשונים שיחוסנו תודות לקמפיין אימתני הכולל שטיפת מוח אינטרסנטית אבל את אמון ההמונים הוא כבר איבד לנצח כמו גם את השותף האוויל טראמפ שנזרק מהבית הלבן וכמו נתניהו נאחז בטמטום חסר תקנה ובהונאה עצמית בקרנות המזבח.

 

המוצא האחרון של נתניהו ביממות הקרובות הוא לרקוח קומבינה מלוכלכת עם גנץ ואשכנזי שהותיר את שלושתם בג׳ובים שלהם עוד זמן. זמן הוא המשאב היחיד שמנוצל עד תום בידי אנשים שמהותם נכלולית.

 

אבל ספק אם הפעם זה יעבוד לו. אם בעבר נתניהו יכול היה להרוויח זמן על ידי הימנעות מפעולה, למשל אי אישור התקציב, אי מינוי בכירים, אי הטלת הגבלות ואי קבלת החלטות הכרחיות אחרות – הפעם כדי להגשים את מזימתו הבאה הוא זקוק לאצבעות בכנסת. בהתחלה 61 ואחר כך 70. את זאת הוא מנסה לקמבן עכשיו.

 

שאלת המפתח היא שוב גנץ. זה כבר לא תלוי בנתניהו הקוסם הנכלולי אלא בגנץ האימפוטנט המרוסק. לטובת עם ישראל – בחירות מייד! וביבי לספסל הנאשמים.

.

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

 

רמי יצהר

עניין מרכזי

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן