מבזקים

כתב אישום ומעצר עד גמר ההליכים לסחטני עומר אצילי

7033C712-5997-4E95-B726-02EB2D6B91C2

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום כתב אישום לבית המשפט השלום בעיר נגד בר גיטא ועומרי בן לולו בין היתר בגין (כל נאשם על פי חלקו) השחתת פני מקרקעין וריבוי עבירות סחיטה באיומים כנגד הכדורגלן עומר אצילי.

.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד צחי הבדלי, הנאשמים הינם אוהדי קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה, שהחליטו למנוע את הצטרפותו של שחקן הכדורגל עומר אצילי לקבוצה, וזאת בין היתר, בשל התבטאותו בעבר בגנות הקבוצה. על רקע זה ובמטרה לסכל את הצטרפותו לקבוצה, סחטו המשיבים באיומים את אצילי ובני משפחתו בפגיעה שלא כדין בגופם, בשמם הטוב ובצנעת הפרט שלהם, וכן הטילו אימה עליהם.

.
הנאשמים שלחו הודעות מאיימות לאצילי ולבני משפחתו ובין היתר נכתב בהן: "אנחנו נציק לך, לאשתך, למשפחה, לכולם…"; "ברגע שתנחת בארץ הטרור יתחיל"; "החלטנו שלא מקבלים אותך, אז נעשה לך טרור אישית וגם למשפחה שלך ושל אשתך… מחכים שתנחת כדי שנוכל לקבל את פנייך ואז תבין איזו טעות תעשה אם תחתום פה.."; "היום יום הדין שלכם היום נדע אם החיים שלכם הולכים להיות שחורים או שתמשיכי להיתגבר על הפרשה"  "נגיע לחולון, לאזור, לראשון, לחיפה לכל מקום".

.
בנוסף, השחית גיטא מקרקעין בכך שריסס כתובות גרפיטי נגד אצילי במקומות בהם מתגוררים בני משפחתו ומכריו. בין היתר ריסס על קיר במקום מגורי משפחתה של אשתו של אצילי: "אור אצילי – תתרחקי מחיפה. הטרור מתחיל – אצילי פדופיל".
.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציין עו"ד הבדלי: " אירועי הסחיטה באיומים המיוחסים למשיבים הסתיימו במציאות באירוע הנחת רימון הלם בפתח דירתם של הוריו של אצילי. הגם שאירוע זה אינו מיוחס למשיבים, הוא מהווה הסלמה חמורה של מסכת הסחיטה באיומים כלפי אצילי ומשפחתו ולא יכול להיות חולק כי הנחת הרימון היא תוצר והמשך ישיר של אירועים אלה. נוכח פוטנציאל המסוכנות של המשיבים, אך ניתן להסיק, כי אלמלא מעצרם היו פועלים בעצמם להגשמת איומיהם."

.
בנוסף, כתב האישום כנגד גיטא הוגש גם בגין עבירת החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית, זאת לאחר שנתפס בביתו סם מסוכן מסוג קאנביס.
.

הפרקליטות מבקשת להאריך את צעצרם של הנאשמים עד גמר ההליכים נגדם.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן