מבזקים

סדנאות בישול לחברות וצוותים – כך תבטיחו חוויה מושלמת לכולם

סדנאות בישול לחברות וצוותים הפכו בשנים האחרונות לאופציה רווחת במיוחד לכל מעסיק שמבקש להעניק לעובדיו אירוע כיפי ומגבש (ולעצמו עובדים בעלי רמת מחויבות גבוהה יותר לחברה, שהרי באופן טבעי עובדים שמרגישים שלמעסיקים שלהם אכפת מהם, ישקיעו את כל מרצם וכישוריהם במקום העבודה). סדנת בישול לעובדים משלבת גם הנאה רבה וגם פעילויות מעצימות, הן לכל אחד מהעובדים והעובדות בנפרד והן כקבוצה, ובפרט כשמדובר על סדנא איכותית שתוכננה בקפידה על סמך טעמם של כל העובדים ומתוך מחויבות להבטיח שביעות רצון גבוהה של כולם.

על-מנת להבטיח את מיצוי התועלות חשוב לתת את הדעת על מספר פרמטרים בעת בחירת הסדנא.

 

מקסיקני, איטלקי או אסיאתי?

 

המגוון הרחב של סדנאות בישול לחברות וצוותים מאפשר בחירה בין שפע אפשרויות: העובדים שלכם אוהבים את מטעמי המטבח האיטלקי שכולו דולצ'ה ויטה (ובעצם מי לא אוהב את האוכל שמגיע אלינו מארץ המגף)? סדנת בישול איטלקית לעובדים היא הבחירה הנכונה. רוצים לאתגר את החך ולהפתיע אותו עם טעמים חדשים? סדנת דים סאם תלמד את העובדים שלכם איך ליצור את הכופתאות הסיניות המעולות. מחפשים סדנא באווירה לא מחייבת ועם מעדנים שמוכיחים שאוכל רחוב יכול להיות גם מוקפד וגם נון שלנטי? סדנת בישול לחברות שמתמקדת באוכל רחוב היא האופציה שכדאי לבחור, וישנן עוד שלל אפשרויות כמו סדנת לחמים, סדנת בישול חורפי עשיר ועוד ועוד.

 

אופציות גם לצמחונים ולטבעונים

 

אחת המגמות הקולינריות המובהקות בימינו היא מספרם ההולך וגדל של הישראלים שמוציאים מהתפריט שלהם מוצרי מזון מן החי. בהתאם, כשמחפשים סדנאות בישול לחברות וצוותים כדאי למצוא סדנא שמאפשרת את התאמת התפריט גם לצמחונים ולטבעונים. עוד כדאי להקפיד על קיומן של אופציות גם לרגישים לגלוטן ולרגישים ללקטוז, וכמובן לבעלי ובעלות אלרגיות תזונתיות שונות.

באופן כללי תפריט גמיש שניתן להתאימו לקבוצה הספציפית של העובדים שמגיעה לסדנא הוא כמובן יתרון משמעותי, שהרי אין טעם להשקיע זמן וכסף בארגון סדנת בישול שבסופה חלק מהעובדים יוצאים רעבים ובהתאם גם לא מרוצים ואף מתוסכלים.

 

פעילויות שונות במסגרת סדנאות בישול לחברות וצוותים

 

באופן טבעי הפן הקולינרי של סדנת בישול לעובדים ולצוותים הוא הבולט ביותר וזה שמושקעת בו עיקר המחשבה – ובהקשר זה כדאי לציין כי במסגרת סדנא שכזו מוגש כיבוד קל כבר בהתחלה, כדי שלאורך הפעילויות השונות אף אחד לא יהיה רעב מדי, ובסופה כמובן שמוגשת ארוחה מלהיבה במיוחד – אבל במקביל כדאי לשים לב גם לפעילויות השונות תוך כדי הלימוד והכנת הארוחה, כך שהעובדים יזכו למיומנויות חשובות בנוסף לידע הקולינרי החדש. כך למשל ניתן לשלב במסגרת סדנאות בישול לחברות וצוותים משחקים שונים כגון רכישת חומרי גלם במסגרת תקציב כדי לשפר את מיומנויות המשא ומתן והמכירה של העובדים, תחרויות כיפיות שמייצרות עבודת צוות אפקטיבית, ועוד.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן