מבזקים

המונים הפרו את צווי הבידוד הדיקטטוריים של נתניהו

מדינת ישראל חוותה בשבת הפרה המונית גלויה ובוטה של צווי נתניהו, שהתקבלו כבדיקטטורה, ללא דיון ואישור פרלמנטרי. השימוש בתקנות הגנה לשעת חירום, תוך זילזול בוטה בכנסת ובדיון הציבורי התפרצו בגדול!

 

נתניהו נוהג באזרחי ישראל כסטטיסטים נרצעים נרפי שכל וחסרי דיעה שניתן להתעמר בהם כראות עיני השליט. בחודשים ובשבועות האחרונים חדלה ישראל להיות דמוקרטיה נאורה. נתניהו הוא המחליט העליון והבלעדי, הכנסת מנוטרלת למרות שהבחירות התקיימו מזמן והמצב מחריף מיום ליום.

 

בשעות הבוקר בשבת עוד היה גשום וחורפי אך מאחור יותר לקראת הצהריים השמיים התבהרו, הטמפרטורה עלתה והמונים עזבו את בתיהם ויצאו למצא את הגנים, הפארקים ואף חופי הרחצה.

 

נתניהו קבע קנסות חמורים בסך 5,000 שקלים למפירי הצווים המחמירים שלא לדבר על האפשרות לפתיחת תיקים פליליים והטלת עונשי מאסר ממושכים. הוא היה משוכנע שהמוני מעריציו והסוגדים לו יישמעו כבובות שעווה מטומטמות אבל פתאום הכל קרס.

 

הסבלנות של ההמון פוקעת אחרי ימי בידוד ספורים וזה עוד כלום לעומת המהומות שקיים חשש שיפרצו אם נתניהו יתעקש לנהל פה דיקטטורה בזויה במסווה שמירה על בריאות הציבור.

 

משרד הבריאות פרסם תחינה להמונים: תישארו בבית. אז פרסם. המנכ״ל הזה יצא לאנשים מכל החורים כמו הבדיחות של ביבי והלקקנות בנאומו האחרון לדוברת שלו שהתחתנה.

 

נתניהו איננו מבין שהרחיק לכת. יציאת ההמונים מהבידוד חרף הצווים היא אזהרה חמורה למנסה להשליט כאן דיקטטורה ומצפצף על הציבור. ביבי, זה לא יילך לך. הכנסת חייבת להתכנס ומייד!

 

רמי יצהר, עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן