מבזקים

רצף הנצחונות של מכבי נעצר בברצלונה בשלשה עם באזר

IMG_5079

לאחר ההפסד בברצלונה מכבי מסיימת שביעית ועדיין לא ידוע מי תהיה יריבתה בפלייאין של היורוליג.

עודד קטש היה מאוכזב גם כי נקטע רצף של 17 נצחונות רצופים בכל המסגרות:

לאחר המשחק אמר עודד קטש: "היו לנו את ההזדמנויות שלנו, חזרנו למשחק פעמיים או שלוש בהרכבים שונים. נצטרך ללמוד מהחוויה הזאת, אני מרגיש רע בשביל השחקנים שלי".

קטש הוסיף המאמן במסיבת העיתונאים: "אני חושב שהגנתית יכולנו לעשות עבודה יותר טובה, במיוחד במחצית הראשונה. ידענו שאנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד, מאוד מוכשרת, מאוד מנוסה, כמו שראינו בדקות האחרונות. המשחק הוכרע ממהלך גדול של שחקן גדול. לא קל לחשוב על זה אחרי המשחק, אבל אולי יכולנו לעשות עבודה אחרת במהלך האחרון, למרות שהוא קלע זריקה קשה. אני גאה בדרך שבה שיחקנו ומקווה שבפעם הבאה זה יילך לכיוון שלנו".

״שום דבר לא היה קל העונה מבחינת כדורסל, נסענו יותר, שיחקנו בלי האוהדים שלנו שהם חשובים מאוד בשבילנו, אבל יש דברים יותר חשובים מכדורסל לעם בישראל. אנחנו צריכים להילחם כמדינה, הכריחו אותנו להילחם, אבל אנחנו רוצים שלום. מקווים לחזור לנורמליות, כל ישראלי מתפלל לזה בכל יום. אפשר לדבר על כדורסל, המטרה שלנו הייתה להיכנס לפליאוף, כמו בעונה שעברה, להשיג את זה תחת התנאים הללו, זה יהיה יותר מיוחד".

לסיום אמר לקראת הפלייאין: "יש לנו ארבעה משחקים בשמונה ימים לפני הפלייאין, אני מקווה שנישאר בריאים, נמשיך להשתפר התקפית והגנתית. אנחנו צריכים להיות בכושר טוב, היו לנו דקות טובות היום, אבל אנחנו בתהליך. אנחנו רוצים להתקדם וללמוד".

במשחק עצמו ברצלונה ניצחה 89:92 במשחק הפכפך שמכבי היתה בדרך לנצח בו. מכבי הובילה 80:85 משלשה של בלאט אלא שבארסה הגיבה בריצת 0:9. בולדווין החזיר את מכבי לשוויון 89, אבל המילה האחרונה היתה של ניקו לפרוביטולה, שצלף שלשת ניצחון וקבע: מכבי תל אביב תסיים את העונה הסדירה במקום השביעי ותיאלץ לשחק בפלייאין כדי להיכנס לפלייאוף.

עניין מרכזי / ספורט

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן