מבזקים

נתניהו מתגרה בחרדים: קנס למבקר בסוכה לא שלו

בשל הידיעות של המרד החרדי במרכזיהם והצילומים של סוכות הענק שנבנו לקראת החג היכולות להכיל מאות חרדים בו זמנית על שטח קטן, החליטה הלילה הממשלה לאסור ביקורים בסוכות ועל הטלת קנס של 500 שקלים למי שייתפס בסוכה שלא עם בני ביתו בלבד.

 

עוד החליטה הממשלה לאסור הפגנות מעבר לקילומטר מביתו של אדם. הישיבה לוותה בחילופי דברים חריפים בין נתניהו לגנץ. ביבי רוצה לצמצם עוד יותר את חופש הפרט ולהקטין את חופש התנועה מקילומטר עד 200 מטרים מהבית. גנץ התנגד ואמר שאין לשגע את האנשים כל רגע עם גזירה חדשה.

 

עוד הוחלט שהסגר יוארך עד ה-14 לאוקטובר. היום צפוי להיכנס לתוקף התיקון לחוק סמכויות הקורונה, המאפשר להגביל את ההפגנות כחלק מהמאבק בנגיף. התיקון מאפשר לדיקטטורת נתניהו  לקבוע הגבלת מרחק להפגנה, שעשויה להשתנות בהתאם לחומרת התקנות. עד לאישור התיקון, החריג החוק את ההפגנות מהגבלת מרחק היציאה מהבית, ולמעשה לא הוטלו עליהן הגבלות מלבד שמירת מרחק בין המפגינים ועטיית מסכות.

.

בינתיים נמסר על המטרה הבאה של נתניהו: להגדיל באופן ניכר את הקנסות במטרה לייצר הרתעה כלפי המצפצפים על התקנות הגורמים להפצת מחלה ומונעים את בלימת התפשטותה.

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן