מבזקים

חדש ומבטיח: הכל על שיש דקטון

בשני האחרונות הגיע אלינו הכוכב העולה מספרד, המילה האחרונה בכל הקשור לעיצוב מטבחים ופנים הבית.

במאמר הבא נסביר מה זה שיש למטבח מסוג דקטון, מה היתרונות שלו, מה החסרונות שלו וגם, כמה שנות אחריות יש על השיש הזה? כל התשובות לפניכם.

 

מה זה שיש דקטון?

 

שיש דקטון הוא שיש סינטטי שעשוי מפורצלן, זכוכית, קוורץ ומתכת שנוצרה בחום ולחץ עצומים. מדובר למעשה בתהליך שמדמה ממש יצור טבעי של שיש שלוקח שנים רבות.

האופן בו מייצרים את שיש הדקטון מביא איתו תוצר יוקרתי בעל גוון אחיד ומראה עשיר, אך על היתרונות הרבים שלו נדבר בסעיף הבא.

לשיש הדקטון יש תפיסת עיצוב ייחודית מאד. הוא אמנם מגיע בהיצע יחסית מצומצם של גוונים וטקסטורות, אך מבחינה עיצובית הוא נמצא פשוט ברמה אחרת ביחס למתחרים.

עצם העובדה שהלוחות שלו מגיעים בכמה מידות עובי, תוכלו לעצב את שאר האלמנטים במטבח עם ריצוף זהה ואפילו חיפוי קיר, ממש חבילת עיצוב מושלמת.

 

מה היתרונות שלו?

 

שיש הדקטון עמיד בפני חום, מה שאומר שאתם תוכלו להניח עליו סירים חמים שהרגע ירדו מהכיריים, מה שאומר שתוכלו להיפטר מהתחתיות לסירים.

בנוסף, מדובר בשיש שנחשב לחזק ועיד במיוחד, מה שאומר שאתם תוכלו להניח עליו משקלים כבדים מבלי לחשוש שהוא יישרט או ישבר חלילה.

כמו כן, מדובר בשיש בעל כושר ספיגה נמוך. זה נשמע לכם כמו חיסרון, נכון? אז לא. ככל שכושר הספיגה של השיש נמוך יותר, כך הוא יהיה עמיד יותר בפני כתמים.

 

יתרון חשוב נוסף הוא שמדובר בשיש אנטי בקטריאלי, כזה שתוכלו להניח עליו מזון ממש בלי חשש. איך זה קורה? לכל שיש יש נקבוביות המאפשרות לחיידקים להיתפס. במקרה של השיש הזה, מדובר בנקבוביות כה קטנות כך שהבקטריות כמעט ולא מצליחות להיתפס בו.

למי מכם שמעוניינים להתקין את השיש הזה בחוץ, הסירו דאגה מליבכם. מדובר בשיש בעל עמידות גבוהה לקרינת UV, מה שאומר שהוא פשוט לא דוהה בשמש.

 

מה החסרונות שלו?

 

לצד היתרונות הבולטים והמשמעותיים של שיש הדקטון, האמת היא שהחיסרון היחיד הוא, איך לא, המחיר. מדובר בשיש יקר יותר ביחס לסוגי השיש הנפוצים האחרים בשוק, משהו כמו פי 2. מדובר למעשה ברולס רויס של שוק השיש, כך שלא כל הלקוחות יכולים להרשות אותו לעצמם.

אך עם זאת חשוב לציין – אמנם מדובר בשיש יקר יותר, אך אין ספק שאתם הלקוחות מקבלים תמורה מלאה לכסף ורוכשים שיש עמיד לאורך שנים.

כמה שנות אחריות יש?

מכיוון שמדובר בשיש המציג יתרונות ייחודיים, רוב חברות השיש, כמו גם תותח השיש, מסוגלות לספק אותו עם אחריות ארוכה מאד של 25 שנים, לא פחות. אבל, וזה אבל חשוב, רק קבלן שיש שנחשב למורשה דקטון רשאי להעניק את האחריות הזו.

בכל אופן, האחריות תקפה רק במקרים של שימוש סביר ובמידה ואתם שברתם את השיש כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שלכם, האחריות לא תהיה תקפה.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן