מבזקים

עו"ד צבאי – מה אתם חייבים לדעת בנושא?

בישראל יש שתי מערכות משפט שונות, האחת היא האזרחית ואילו השנייה היא הצבאית. לכן, במידה ואתם משרתים בצבא, בין אם זה במסגרת השירות הסדיר שלכם ובין אם אתם אנשי קבע, ברור מדוע אתם נשפטים בכל המקרים השונים בפני מערכת המשפט הצבאית. משמעות הדברים היא שאם קרה משהו ואתם רוצים לתבוע או שהוגשה נגדכם תביעה, אתם צריכים שיהיה לכם עו"ד צבאי. עורך דין צבאי הוא אדם שלא רק למד משפטים, אלא הוא גם מגיע עם הידע המעמיק הנדרש לגבי מערכת המשפט הצבאית. זה אומר בפועל שהוא מכיר את החוקים, יודע איך להתנהל וכיצד לעזור לכל אחד מהלקוחות שפונים אליו לכל אורך הדרך.

 

איזה עו"ד צבאי יתאים לכם?

 

בין אם מדובר על חיילת שהוטרדה מינית ורוצה להגיע תלונה נגד הפוגע ואף לתבוע אותו ובין אם מדובר על אינספור מקרים אחרים, צריך לבדוק לאיזה עו"ד צבאי פונים. בדיוק כפי שאנחנו יכולים לראות היום לא מעט עורכי דין שעובדים בתחום האזרחי, כך אנחנו רואים שיש גם לא מעט עורכי דין צבאיים, מה שיכול לעורר את הדילמה: איך נבחר את עוה"ד הנכון? ההמלצה שלנו בכל הנוגע לבחירת עוה"ד שלכם היא לברר:

 

  • עד כמה הוא באמת מנוסה?
  • האם יש לו מוניטין בתחום שבו הוא עוסק?
  • האם לעוה"ד יש גם ניסיון בתחום הספציפי שבו התביעה שלכם נוגעת?

 

חשוב גם לברר האם מדובר על עו"ד צבאי שזמין עבור הלקוחות שלו תמיד או לא. יש היום לא מעט עורכי דין צבאיים שמרוב הרצון לייצג הרבה לקוחות, אומרים אומנם "כן" לכולם אך ברגע האמת אינם מספיק זמינים. לכן חשוב לברר את הנקודה הזאת, כי אין ספק שהזמינות של עוה"ד שלכם יכולה להיות נקודה משמעותית עבורכם.

 

אל תפנו אל עורך דין שאין לגביו המלצות

 

לבסוף, עוד משהו משמעותי ביותר שצריך לברר, זה מי בדיוק ממליץ על עוה"ד שאליו אתם חושבים לפנות. האם, כאשר אתם עושים לגביו חיפוש, אתם מוצאים חוות דעת חיוביות? האם אתם קוראים אודותיו דברים טובים? או שאולי הוא לא באמת נוהג לתת ללקוחותיו את השירות שהוא מבטיח? אם תיכנסו ללינק:

criminallaw.co.il

תוכלו לקרוא מידע נוסף רב אודות עורך דין צבאי שיציע לכם שירות נפלא. עורכי דין בתחום הזה לרוב נותנים שירותים הקשורים למקרים כמו: חקירות מצח, פטור מהצבע, עריקות, סמים ועוד אינספור מקרים ותחומים אחרים. אנחנו מציעים לכם לבדוק כל מה שתוכלו אודות ההמלצות והמקצועיות של עוה"ד, כי ממש כפי שקורה במשפט האזרחי, גם במשפט הצבאי לעוה"ד יש תפקיד מרכזי בתהליך. לכן, אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים ולסיים את התהליך כפי שאתם מצפים, בחרו עו"ד מוביל ומומלץ.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן