מבזקים

ריהוט משרדי – לעיצוב פונקציונלי ומרשים

בעלי עסקים שמעוניינים להצליח ולקדם את עצמם במעלה סולם ההצלחה העסקית, מודעים לעובדה שאחד הדברים החשובים ביותר הוא העיצוב במשרד או בעסק. חלק בלתי נפרד מנושא העיצוב, הוא ריהוט משרדי איכותי שמעבר להיותו מרשים ומודרני, גם ייסייע ליצור סביבת עבודה יעילה ופונקציונלית עבור העובדים. מצד שני, עליו ליצור רושם טוב גם על הלקוחות ועל משתפי הפעולה שמגיעים לפגישות עם דרגי ההנהלה. אם גם אתם שמתם לכם למטרה לעצב משרד מרשים אך יעיל באותה מידה, הגעתם למקום הנכון.

ריהוט משרדי – כיצד נשתמש בו לעיצוב נכון של המשרד?

  • תחשבו מרווח – מכירים את המשרדים הקטנים והמאובקים מהסרטים? ובכן, זה ממש לא מה שאתם מנסים ליצור. תנסו לחשוב מרווח יותר, להשתמש בסוגים שונים של ריהוט משרדי בצורה נכונה כך שיווצר מספיק מרווח בין עמדות העבודה, ולהשאיר מקום לפינת קפה, מנוחה והמתנה לעובדים והלקוחות שמגיעים למקום.
  • להתאים לאופי העסק – לכל עסק לוגו משלו, צבעים המתאימים לאופי שלו ולמסר שהוא מעוניין להעביר. בהתאם לכך, מומלץ לבחור בצבעים וברהיטים מסוג שמתאים לאותם מסרים. לדוגמא, משרד עורכי דין אולי יעדיף צבעים שמרניים יותר וחמים יותר, ואילו חברת היי-טק תבחר בצבעים קרים ובעיצוב מינימליסטי יותר. מומלץ להתייעץ עם מעצבים מקצועיים בכדי למצוא את הקו המתאים לכם.
  • אחסון הוא שם המשחק – בעבר הלא רחוק, משרדים התאפיינו בהרבה מאוד ניירת המפוזרות בכל עבר; קלסרים ענקיים בערימות, והרבה דפים מיותרים שאין בהם באמת צורך. הטכנולוגיה המתקדמת גרמה לכך שכולנו נעבור לסביבות עבודה ממוחשבות, ומעט הניירת שכן מודפסת עוברת לקלסרים המאורגנים בפתרונות אחסון מתקדמים ויעילים, שתורמים לקו הנקי והמסודר של המשרד. מומלץ להצטייד בפתרונות כאלו, בכדי למנוע אי סדר במחלקות השונות וכדי לעזור לעובדים במקום להתרכז בעבודה, שהרי ידוע שסדר וניקיון תורמים לריכוז גבוה ויכולות העבודה.
  • נוחות כמו בבית – בזמנים בהם כולנו שוהים שעות רבות במקום העבודה, רצוי ליצור סביבה נוחה ונעימה; כזו המתחשבת בבריאות העובדים ומספקת ריהוט משרדי ארגונומי שמסייע להם לשמור על הגב והיציבה, העושה שימוש בצבעים ואלמנטים שיגרמו לעובדים להרגיש כמעט כמו בבית, ולכל הפחות להגיע לעבודה עם חיוך בכל בוקר. בל נשכח את הלקוחות, שהרושם הראשוני שתיצרו עליהם יתחיל קודם כל בעיצוב המקום – משרד מעוצב ומסודר מראה על ארגון ורצינות וזה בדיוק מה שהלקוחות שלכם מחפשים.

הכל מתחיל ברהיטים

כמו בבית, גם במשרד שלנו הכל מתחיל בריהוט נכון ואיכותי. ריהוט משרדי לא רק הופך את המשרד למקום עבודה, אלא גם יוצר מסר ברור לכל מי שיגיע אליכם – אם לצורך עבודה, צריכת שירותים או יצירת שיתופי פעולה. מסיבה זו, יש לבחור את הריהוט תוך מחשבה מוקפדת על כל הפרטים, הצרכים והדגשים שחשובים לכם ליצירת המשרד המושלם.

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן