מבזקים

שנה חדשה נפתחת ביופי של מראה

תחילת שנה חדשה היא תמיד מרגשת. בשנה החדשה נשים רבות רוצות להרגיש יפות ומוצלחות כי בתחילת שנה הכל מתחדש, גם ההרגשה, גם ארון הבגדים וגם האקססוריז שאנו רוכשות. כל אחת רוצה להעניק לעצמה מתנה לכבוד השנה החדשה, והאפשרויות רבות,יש נשים שיבחרו להתחדש בבגד חדש, או אולי בנעליים חדשות ויש נשים שישמחו להתחדש באיפור.

מתנה לקראת השנה החדשה לא צריכה להיות מתנה חומרית, אלא גם אפשרות למתנה מעשירה בהשתתפות בקורסים שמעניינים אותך. בין הקורסים המוצעים הם קורסי סטיילינג, קורסים בתחומי דעת וגם בקורס איפור, קורס כזה מתאים לנשים עם חוש אסתטי המעוניינות לפתח קריירה בתחום מבוקש וזוהר. סיום לימודים במגמת איפור מעניקים למאפרת ידע נרחב בתחום ופותחת דלתות מקצועיות בתחומי האופנה, באיפור כלות, בקולנוע בטלוויזיה ועוד.

 

איפה כדאי לרכוש איפור לכבוד השנה החדשה?

אם תרצי לקנות איפור מיוחד לכבוד השנה החדשה הרי זה משובח. חנויות איפור רבות מוכרות מוצרי איפור בכל מיני טווחי מחירים. ההצעה הטובה ביותר היא לקנות איפור בחנות שמציעה מגוון של מותגים, כך אין צורך לקנות מוצרי איפור מאותה החברה וכדאי לעשות מיקס בין החברות השונות- זה ישתלם לכן.  היתרון בקנייה ממגוון מותגים הוא ההתנסות במוצר ובסופו של דבר בחירה מה הכי מתאים לך.

 

כיום ניתן לרכוש מוצרי איפור בהזמנה אינטרנטית, אם אתן מכירות את המוצרים שאיתם אתן משתמשות על בסיס קבוע, אין זו בעיה בכלל. אם אתן רוצות להשתמש במוצרי איפור חדשים תוכלו לרכוש דוגמיות, טסטרים. עם זאת כדאי לזכור- לעולם אל תקנו מוצר איפור זול מאוד, אי אפשר לדעת מה יש בתוכו.

אופציה נוספת לרכישת איפור היא התייעצות עם מאפרת מקצועית שיכולה לכוון ולתת לך טיפים גם בהנחת איפור וגם בקניית איפור ובהתאמת מברשות. מאפרת מקצועית בוגרת מגמת איפור יכולה להתאים לך איפור נכון לגוון עורך ולמבנה הפנים שלך. מאפרות מקצועיות אלו עברו קורס איפור אשר נתן להם את הכלים להכוונה וייעוץ.

 

חשוב לדעת לאחסן בצורה נכונה את האיפור שנרכש. יש להרחיק את האיפור מחום גבוה ומלחות כדי לשמור על מוצרי האיפור איכותיים. דאגו לשמור על סטריליות המברשות, נקו אותן היטב וייבשו על מנת לשמור על סיבי המברשת לאורך זמן.

לא משנה איך תבחרו לחגוג את השנה החדשה, איך תרצו להתפתח מקצועית, מה תבחרו להשיג ואיך תרצו להתחדש, בדקו היטב והעיקר שתהנו.

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן