מבזקים

מזל טוב, טבעת האירוסין של בדרך

סופסוף החתונה שלך באופק, את בטח חולמת כבר על שמלת-כלה לבנה עם 'מלמלה', על סידורי פרחים, על הזמנות מבית הדפוס, על רשימת השירים לטקס, על מנות השף האקסקלוסיביות, על הצילומים של לפני ואחרי. אבל לפני כל אלה יש עוד שלב מאוד מרגש – שלב בחירת טבעת האירוסין שלך. יכול להיות שתעדיפי לא להתערב בקניה הזו ושתשאירי לבעלך את ה'שופינג' הזה. מה יש?! שיתאמץ, שיהיה יצירתי, שיפתיע אותך! היום יש בשוק טבעות אירוסין בהיצע רחב, במגוון עשיר מאוד, כך ש'הליך החיפוש של הטבעת יכול להיות כיף אמיתי למי שאוהב עיצוב, אם בן זוגך הוא לא מאלה שמסעות קניות לא 'מדליקים להם את הבויילר'.

 

הקולקציות מוצגות לשירותך

יש זוגות שיוצאים יחד לשופינג הזה והופכים את החיפוש אחר טבעת האירוסין למסע של חוויה משותפת ול'יום כיף'. אז מה מאפיין את הקולקציות של 2020 בתחום של טבעות אירוסין? תוכלי למצוא טבעות בעיצוב זהב לבן או זהב צהוב, טבעות בשיבוץ יהלומים, טבעות בהשראת ה'קבלה' היהודית, טבעות בעיצוב אלמנטים מהטבע כמו עלים ופרחים, טבעות בצורות גאומטריות, טבעות עם אבני-חן כמו אמרלד, רובי, ספיר. תוכלי לתכנן את עיצוב טבעת- האירוסין שלך בעצמך ולגשת למעצב-תכשיטים שיעצב לך את הטבעת על פי הרעיון שלך. כל הדרכים פתוחות לבחירה האישית שלך, כך שמה שנשאר לך זה באמת זה פשוט לצאת לשטח לחפש ולמצוא. כמובן שאת יכולה גם לחפש באתרי אינטרנט בקטגוריות המתאימות, גם שם תמצאי שפע של אופציות, ולחיפוש ברשת אונליין יש סיכוי גבוה שהבן-זוג שלך לא יתנגד 'לצאת'.

 

אז כמה זה יעלה, בערך?

מחירי טבעות אירוסין נעים בין 1500 שקלים ל-70,000 שקלים ויותר. מחיר הטבעת כמובן תלוי בסוג החומר ממנו היא עשויה, מכמות היהלומים, מסוג הזהב, מהקראט שיש בה, מסוג השיבוץ, מסוג אבני-החן שיש בה וכדומה. בשום ספר-חוקים לא כתוב שרק טבעת אירוסין סופר-יקרה היא טבעת 'שווה'. יש טבעות פחות יקרות ומרשימות ממש באותה המידה או כמעט כמו הטבעות המאוד יקרות. כך למשל יש היום יהלומים-מלאכותיים צבעוניים שנראים ממש כמו 'הדבר האמיתי', כאלו שהטבעת שמשובצת בהם יכולה להיראות לא פחות יפה מהטבעות של אליזבת טיילר או קיית מידלטון או קים קרדשיאן. טבעות היו מאז ומתמיד וכמעט בכל התרבויות סמל סטטוס של יוקרה וכבוד, מלכים ומלכות נסיכים ושליטים – כולם ענדו טבעות מעוטרות ויקרות, שחלקן עברו במשפחות האריסטוקרטיות לאורך שנים מסבתא, לאם, לביתה, מסב, לאב, לבן, וכדומה. טבעות אירוסין, כמו כל תכשיט, יש בהן משהו מרגש, הן מעניקות למי שעונדת אותן תחושה של יוקרה ושייכות. טבעת אירוסין מסמלת כידוע את ההסכמה של בני הזוג לחיים משותפים ואת העתיד המבטיח שלקראתו הם צועדים. אז שיהיה במזל טוב.

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן