מבזקים

הקוסם נתניהו מוחק את חולדאי ומחליש את סער ובנט

הנה סיכום ביניים למצב הפוליטי המתרקם בניהולו האשפי לחלוטין של הקוסם מקיסריה: ביבי חולם על 42 מנדטים, מדבר על 40 ופועל כל שיזכה ל-36 שיבטיחו לו קואליצית 61 עם החרדים, הש״סניקים והמתנחלים הלאומנים הקיצונים ועם הגנה מרחבית של חלק מהמגזר הערבי.

 

מצב הביניים נכון לאמצע ינואר:

ישששש!
חולדאי יורד אל מתחת לאחוז החסימה. מסתבר שהישראלים לא כאלה טיפשים כפי שהחולדה מדמיינת לעצמה.

.

סקר מעריב המתפרסם ביום שישי קובע כי לא פחות מ-14 מפלגות קיקיוניות הן מתחת לאחוז החסימה ואין להן סיכוי להיכנס לכנסת הבאה. הצבעה לכל אחת מהן היא בזבוז משווע של קולך.

.

 

פ

ואלה הלוזריות שלא יגיעו לכנסת הבאה וחבל בכלל להתעסק בהן:
חולדאי וניסנקורן התמים.
יעלון עם התלם שלו.
ירון זליכה עם הכלכלה ההזויה לגמרי.
העבודה עם מי שלא יהיה.
עופר שלח הקשקשן עם הלא תנופה שברא.
הבת של דוד לוי הבוגדנית.
דני יתום ומפלגת ותיקי ישראל.
עוד כמה רסיסי כלום ושומדבר.

.

המתחזקים לפי כל הסקרים:
הליכוד שחוזר ל-31-32 מנדטים.
בני גנץ עם 5 מנדטים הרבה מעל החסימה.

.
סער ובנט מתכווצים מעט. סער מאבד לליכוד בעיקר אחרי צירוף אלקין ובנט מאבד מנדט לרגל הפירוד מסמוטריץ׳ המתנדנד סביב החסימה.

ליברמן, ש״ס, החרדים ומרצ עם המנה הרגילה שלהם ובלי בשורות. החידה היא המפלגה הערבית המשותפת שמתחזקת ל-11 מנדטים כנראה בגלל הקמפיין של נתניהו שמפחית אדישות והימנעות.

.

אגב, לפחות מנדט אחד וחצי נוסף לביבי מהמגזר שזוכה ללגיטימיות מובהקת.

.

כשמונים יום לבחירות, נתניהו משתלט בלבדית על קמפיין הליכוד ומרחיק ממנו במודע ובמוצהר את כל חברי הכנסת של הליכוד. הללו נשלחים לפעולות שקטות מול צאן מרעיתם והרחק מהעין הציבורית. נתניהו רוצה שתשכחו מהערסים, הפרחות, הצעקנים והמטומטמים המרכיבים חלק ניכר מרשימתו ולכן הוא מעלים אותם.

.

נתניהו הולך בינתיים, בניגוד לעבר על קמפיין חיובי נטו. החיסונים, היציאה המתוכננת מהסגר, פתיחת המסחר, התיירות, התרבות והספורט גם אולמות אירועים וכינוסים מדפחתיים יאושרו כמו גם חדרי כושר, מסעדות ואולמי אירועים.

.

לפי שעה, ביבי מקפיד לא להתייחס כלל לא לסער ולא לבנט אלא לכרסם בהם באמצעות הכוח השילטוני שלו. הוא שולח את ישראל כץ לחלק מיליארדים להמונים, את גלנט ללקק להורים ולמורים ואת אדלשטיין להשתיק את ההתנגדות של המומחים למהלכי ההקלות שהוא זומם.

.

נתניהו גם מצליח להשתיק את זעקתם של 5,000 ההרוגים מהנגיף הצפויים להיערם עד סוף פברואר. משום מה התקשורת משתתפת בתהליך העצוב הזה. נותנים לישראלים להידבק, לחלות, להתפגר ולהיעלם מהתודעה. יחי המלך הישן שכבר דחק מזמן את משפטו הפלילי אל מתחת לסף השיקולים שינחו את מעריציו בבואם לקלפי ב-23 במרץ 2021.

.

כמו בצילום שהבאנו לקישוט הכתבה: פולארד מסמל את כוולם – הכל משתחווים למלך ומנשקים את האדמה שעליה הוא דורך.

עוד פרטים, פרשנות וסקופים ב״עניין מרכזי״.
רמי יצהר Rami Yitzhar
עניין מרכזי MerkaziTV

 

 

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

 

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

רמי יצהר – עיתונאי, שדרן, עורך ויזם תקשורת. חבר נשיאות מועצת העיתונות והתקשורת בישראל. מנחה NLP מאסטר וטריינר. מנהל ״המכללה לחדשנות״. עבד כשדרן, עורך ומגיש ב״קול ישראל״ ומשדר בגלצ. קצין בכיר בצה״ל, שירת כקצין חקירות בכיר במצ״ח. ערך את בטאון חיל הים ״בין גלים״ ואת בטאון המשטרה הצבאית ״הד חמ״צ״. ערך את בטאון הסטודנטים ״יתוש״ של אוניברסיטת תל אביב. בהשכלתו בעל תואר שני בתקשורת, יועץ ארגוני ומגשר. עורך ״עניין מרכזי״ מאז שנת 1999. העיתון מפרסם חדשות וסקופים ללא תלות בשום גורם פוליטי או עיסקי. עצמאי, בלתי תלוי ואינו מהסס לומר את האמת גם בתנאים מסובכים. #ענייןמרכזי #המכללהלחדשנות #רמייצהר #השיטהשלרמייצהר News-israel.net/nlp עניין מרכזי News-israel.net

 

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן