מבזקים

2 מיליון מחוסנים אבל בחודש הבא נגיע ל-5,000 הרוגי קורונה

A16F0776-5AA4-445A-85F8-D86D5F3C2F26

שני מיליון ישראלים כבר חוסנו. נתניהו משקיע מאמץ עליון להגיע לבחירות  עם חמישה מיליון מחוסנים, עם בתי ספר פתוחים, עם מסחר פתוח ועם היתר לחגוג את ליל הסדר בחיק המשפחה בלי מגבלות מספריות. זה הטיקט שאיתו תלכו לקלפי ונראה את סער ובנט לוקחים לו את חגיגות הניצחון הבלתי נמנע.

 

אבל במקביל לחגיגות אלפים שילמו בחייהם על הניהול הכושל ועוד ישלמו. היום נקבר צדיק גדול מחסידות גור שנדבק לפתע ומת בתוך ימים ספורים עוד בטרם הגיע לבית חולים. השבוע נגיע ל-4,000 מתים ובחודש הבא יגיע מספר הרוגי הקורונה בישראל ל-5,000 – כך מעריכים מומחי האוניברסיטה העיברית.

.

בדבועיים האחרונים בלבד מתחילת השנה מתו מקורונה בארץ לא פחות מ-516 בני אדם. ולמרות כל זה ממשיכים האינטרסנטים למיניהם ללחוץ עד אימה על נתניהו לפתוח לפתוח לפתוח. לזכות ביבי ייאמר שאלמלא הלחצים הלא אנושיים שהוא נתון בהם גם מצד בכירים במפלגתו כולל מישראל כץ ומחברי מרכז רבים.

.

אסון גדול מתרחש כאן. מספר ההרוגים כבר עבר את קורבנות מלחמת יום הכיפורים, המלחמה הנוראה מכולן וכל פיגועי הטרור יחד. ולמרות זאת, הישראלים מתנהגים בהפקרות מוחלטת ושמים זין על הכללים הפשוטים של מסכה, ריחוק של שני מטרים ואי התקהלות.

לזכותנו ייאמר שזו חולשתה המרכזית של החברה החופשית במדינות המערב ושל החברה הדתית בעלת המנהיגות הדומיננטית הממאנת לוותר ולו זמנית על שליטתה בנשמותיהם של החסידים מחשש שיאבדו אותם לחלוטין בהמשך.

.

האחריות היא בימים אלה אישית לחלוטין. אתם יכולים להאשים את כל העולם אבל בסוף בסוף מי שנדבק עשה טעות אם מתוך זלזול בהנחיות ואם משום שנטל סיכון מיותר והפר הוראות באופן שנראה לו זמני וזהו.

.

הדרך היחידה לשרוד היא באמצעות היפרדות תודעתית מכוונת מכל מה שאנו מורגלים אליו ומעבר למצב מחשבתי דומם חברתית. למזלנו בעידן הטכנולוגי אפשר להיות מקושר לעולם יותר מתמיד ובינתיים זה צריך להספיק.
ומי שלוקח סיכונים מיותרים דומה למי שנכנס לשדה מוקשים ובמקום להמתין במקום לחילוצו הבטוח מתחיל לנוע בתקווה שלו זה לא יקרה. .

לחמשת אלפים ישראלי זה קרה ויקרה עד סוף החודש הבא. מי הבא בתור?

.

 

עניין מרכזי

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן