מבזקים

הריון בסיכון גבוה: מה זה אומר?

הריון זו תקופה שלרוב היא מרגשת ומיוחדת עבור בני הזוג, אך לעיתים הריון יכול להיות מלווה בסיכונים גנטיים, תורשתיים או בעקבות הפלות חוזרות ומגוון גורמי סיכון, אשר הופכים את ההיריון להיריון בסיכון גבוה. זה אומר שההריון הוא בסיכון לחייה של האישה, בעקבות מחלה תורשתית או סוכרת הריון או הפלות רבות בעברה של האישה. כל אלו וגורמים נוספים מהווים גורמי סיכון משמעותיים להריונה של האישה. במקרים אלו נדרש מעקב צמוד של הרופא המטפל כדי לעקוב אחר מצבה של האישה ולוודא שלא יהיה החמרה במצבה הבריאותי, במהלך ההיריון בסיכון. המטרה, בסופו של דבר, היא לסיים את ההיריון בידיים מלאות ועם בריאות תקינה של האישה ושל העובר שלה.

 

מי נמצא בסיכון במצב של הריון בסיכון גבוה?

יש גורמי סיכון מגוונים אשר מגדירים את ההיריון כהיריון בסיכון גבוה עבור האישה, ולהלן נציג דוגמאות עיקריות של מצבי סיכון אלו. נשים שעברו הפלות רבות בעבר יכולות להיות בסיכון וכן נשים בעלות מחלות תורשתיות או מחלת סכרת היריון או רעלת בהיריון. מצבים אלו דורשים מעקב צמוד ועקבי במהלך ההיריון. מצבי סיכון נוספים הם לחץ דם גבוה בהיריון, המהווה סיכון לרעלת או ללידה מוקדמת. גורמי סביבה חיצוניים וכן נטילת תרופות מסוימות יכולות לגרום גם כן, למצבי סיכון רפואיים מגוונים במהלך ההיריון. דימום במהלך ההיריון או כאבים חריגים אף הם מהווים מצבי סיכון של היריון בסיכון גבוה. נשים מעל גיל 35 שנים או נשים צעירות מאוד בגילאי 17-18 ומטה, יכולות להיות בסיכון בהיריון וכן נשים בעלות היסטוריה רפואית של היריונות בסיכון או הפלות.

 

כיצד להתמודד במצב של הריון בסיכון גבוה?

במידה ואובחנת עם היריון בסיכון גבוה, יש לבדוק היטב מה דרכי הטיפול המוצעות עבורך, כדי לדעת כיצד להתנהל בהמשך ההיריון בצורה מיטבית. יש לפנות אל מומחה להיריון בסיכון, כדי להתייעץ עימו על המעקב המתאים במהלך ההיריון וכמובן דרכי הטיפול המתאימות במצב של היריון בסיכון. חשוב לפנות אל מומחה בתחום של היריון בסיכון, אשר יש המלצות אודותיו, כדי שתוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר להיריון רגוע שיעבור בצורה תקינה.

 

כיצד ניתן למצוא מומחה להריון בסיכון גבוה?

אם אתם מחפשים מומחה להריון בסיכון גבוה, תוכלו למצוא מגוון של אנשי מקצוע באמצעות פרסומים ברשתות או באתרי אינטרנט של אנשי מקצוע. ניתן גם למצוא מומחה להריון בסיכון גבוה, על ידי המלצות מפה לאוזן של מכרים ומשפחה. חשוב לבחור מומחה מקצועי ומיומן בסוגיה רגישה של הריון בסיכון גבוה. זה חשוב על מנת שתוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר שניתן לקבל. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, ותבחרו במומחה מיומן בעל המלצות וניסיון רב בתחומו.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן