מבזקים

לפיד ובנט סער, גנץ, ליברמן, מיכאלי והורוביץ יקימו ממשלה עוד השבוע

הממשלה החדשה צפויה  להיות מושבעת עוד השבוע – כך מעריכים בגוש השינוי. זו תהיה ממשלה היסטורית בכל קנה מידה שתירשם כמי שמרכיביה התעלו בסופו של דבר על מחלוקות מהותיות כדי לחלץ את העם והמדינה מציפורני משפחת נתניהו.

 

הלילה נועדו ראשי גוש השינוי בנט ולפיד שעות ארוכות עד לשעות הקטנות של הלילה כדי ללבן את האסטרטגיה שתאפשר הצגת ממשלת שינוי עוד השבוע. המחלוקות שנוצרו פתירות אם תימשך מגמת הגמישות, הרעות והרוח הטובה המאפיינת את התהליך מאז נטילת המנדט מנתניהו וקבלתו בידי לפיד ושותפיו.

עם ישראל יזכור לחיוב לנצח את יאיר לפיד, נפתלי בנט, בני גנץ, אביגדור ליברמן, גדעון סער, מרב מיכאלי וניצן הורוביץ. הם – כולם בלי יוצא מן הכלל הלכו כל הדרך למען האחדות המתחייבת לחילוץ המדינה מציפורני הארדואניזם המתחולל כאן.

הויכוחים האחרונים נוגעים לחלוקת התיקים. בתחילת השבוע מתכוון גוש השינוי להחליף את יושב ראש הכנסת, שופרו של נתניהו העלול לשבש במתכוון את השבעת הממשלה החדשה. כרגע, בוקעים רק מאזור מרצ והעבודה קולות של אי שביעות רצון מן החלוקה של התיקים והתפקידים אבל ההנחה היא שהדברים יסתדרו.

מן העבר השני מנסים לקלקל בכל מחיר. נתניהו עדיין בטוח שיעלה בידו להוביל לסבב בחירות נוסף שיותיר אותו בבלפור עוד כמה חודשים. השבוע יתברר לו כנראה שהקץ הגיע.

על פי פרסומים שונים זו הממשלה המסתמנת.

עניין מרכזי

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן