מבזקים

אזורים רוכשת קרקע נוספת בירושלים ב- 188 מיליון שקלים

83837043-1201-4C51-AEFB-E58932D4BF6E

חברת אזורים מודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת קרקע בשטח של 6,829 מ"ר בשכונת רוממה, אחת מהשכונות המבוקשות בירושלים. מדובר באחת הקרקעות האחרונות לבנייה בשכונה. התמורה עבור הקרקע שנרכשת מבעלי קרקע פרטיים מסתכמת לסך של 188 מיליון שקלים (לא כולל מע"מ) מתוכם 170 מיליון ש"ח בגין רכישת המקרקעין וסך של 18 מיליון ש"ח בגין דמי פינוי לדייר מוגן. לפי התב"ע התקיפה כיום ניתן להקים על המקרקעין עד 144 יחידות דיור וכן שטחי מסחר ומבני ציבור. בכוונת החברה לפעול להגדלת זכויות הבניה ולהשבחת המקרקעין בדרך של קידום תב"ע חדשה, להערכת החברה, עלות ההשקעה הכוללת הצפויה בפרויקט צפויה להסתכם בסך של כ- 439 מיליון שקלים (לא כולל מע"מ) והיקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הינו כ- 520 מיליון ₪ (לא כולל מע"מ).

עסקה זו מצטרפת לשורת עסקאות רכישה של קרקעות שביצעה אזורים באזור ירושלים לאחרונה בצומת פת, בהר נוף ובבית הכרם, וכן לפרויקטים נוספים של התחדשות עירונית שהחברה מקדמת בעיר ירושלים. שכונת רוממה ממוקמת בצפון מערב העיר ירושלים בסמוך לכניסה המרכזית לעיר ובקרבת משכנות האומה וקריית הלאום, וכן בסמוך לתחנה המרכזית, תחנת הרכבת והרכבת הקלה. הקרקע אשר ממוקמת בפאתי שכונת רוממה בין הרחובות ירמיהו ו-אהליאב משקיפה על שמורת הטבע מי-נפתוח ההיסטורית ועל הנופים המרהיבים של הרי ירושלים.

*רון אבידן, מנכ"ל אזורים:* "אנו מברכים על רכישת הקרקע בשכונת רוממה המבוקשת, שמצטרפת לשורה של פרויקטים משמעותיים נוספים שאנו מתעתדים להקים בירושלים בהתבסס על העסקאות לרכישת קרקעות שביצענו לאחרונה ועל פרויקטי התחדשות העירונית שאנו מקדמים בירושלים. רכשנו את הקרקע מהאחרונות בשכונה ואנו שמחים להמשיך לקדם ולפתח את האזור. אנו למדים כי השכונה הינה מהמבוקשות בעיר אך מאופיינת במיעוט ניכר של התחלות בנייה של פרויקטים איכותיים. העסקאות האחרונות ממשיכות לחזק את האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי הפעילות ויצירת צבר פרויקטים להמשך, תוך התמקדות באזורי הביקוש".

עניין מרכזי

 

הורידו את האפליקציה החדשה שלנו לנייד ותהנו מחדשות וסקופים מרכזיים וחשובים בלבד.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן